Здравейте, отскоро съм собственик на Голф 4 и имам проблем с пренадуване на турбото ДВГ е 1.9 tdi 110p.s ASV. 
Това което до момента съм направил е:
 - смяна на всички вакуумни маркучета;
 - Смяна на N 75 с чисто нов на Pierburg;
 - проверих дали се движи лоста на геометрията - при -0.6 бара се прибира нацяло, не знам дали хода в другата посока е достатъчен - около 1см (на око).
Прикачам няколко лога от които се вижда, че през по-голямата част от работата на ДВГ турбото пренадува.
При рязко ускорение: 
При плавно ускорение : 
Спокойно градско каране: 
Грешките които дава са:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ - еднократно след яко настъпване
Моля знаещите за мнения - дали трябва да се сваля турбината или да търся другаде.
Благодаря предварително :-).
			
									
									ASV пренадува
Re: ASV пренадува
Привет, другите колеги трябва да потвърдят, но не звучи ли като проблем с waste gate-a. С какво масло го караш ?
			
									
										
						Re: ASV пренадува
Здравей, благодаря за бързото включване. Карам с 10W40 засега, като му навъртя 1000км ще го сменя с 5W30 - колата е нов внос и искам малко да отмия чернилката. Маслото не мръднало за около 600-700км. Колата не пуши. Турбината е с променлива геометрия. 
Това е лог в авариен режим: - според мен актуатора успява да изключи турбината.
			
									
										
						Това е лог в авариен режим: - според мен актуатора успява да изключи турбината.
Re: ASV пренадува
Лог в авариен режим е безсмислен. Нищо няма да разбереш от него , защото компа е отрязъл всичко. 
А без да съм гледал логовете бих предположил геометрия , просто тези турбини имат навика често да се зацапват. Профилактично можеш да пробваш със спрей за фурни ( има тема някъде във форума) . А ако имаш условия може директно да свалиш турбото и да почистиш.
Актуатора също може да е причина за пренадуване , особено ако е с ръждясала ос.
			
									
										
						А без да съм гледал логовете бих предположил геометрия , просто тези турбини имат навика често да се зацапват. Профилактично можеш да пробваш със спрей за фурни ( има тема някъде във форума) . А ако имаш условия може директно да свалиш турбото и да почистиш.
Актуатора също може да е причина за пренадуване , особено ако е с ръждясала ос.
- 
				kukata_pasat
- Мнения: 987
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: ASV пренадува
Щом си с променлива геометрия работата е ясна,почистя с спрея за фурни работи безпогрешно има начин и със и без наличен катализатор.Ето темата и чети чети.Няма нужда да сваляш турбината и да даваш 150лв за почистване няма смисъл. 
httpss://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=461638
			
									
										
						httpss://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=461638
 
			    
  