Passat B5.5 2004 2.0 TDI съобщение на таблото Motorstörung werkstatt

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Ivelin23
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 12 апр 2021 16:38
Автомобил: Passat b5и5
Двигател:
Местоположение: София

Passat B5.5 2004 2.0 TDI съобщение на таблото Motorstörung werkstatt

Мнениеот Ivelin23 » Пон 12 апр 2021 17:20


Здравейте. Млад шофьор съм. Изобщо не съм навътре в нещата и затова все ходя по сервизи, но без резултат. Колата е Пасат b5.5 2.0 TDI 2004г. на таблото се появява следното съобщение "Motorstörung werkstatt" и започва да мига лампата за подгревните свещи. Преди време забиваше и не вдигаше повече от 60км/ч (четох, че това е някаква регенерация...). Направиха и диагностика и грешките, които излизат са следните:
19527 -кумулативния резервоар епразен
- прекъсва
16618 -контрол на зареждащото налягане; Регулиращата граница е превишена.
Програмата, с която е правена диагностиката е "Delphi" (не знам дали е от значение.)
Четох, проблема може да бъде от проблем с турбото и ме посъветваха да го сваля и изчистя като за начало...
На друго място ми казаха, че проблемът идва от DPF-а.
Нямам идея какво да правя. Ако някой има предложения ще съм благодарен :bowdown .
Благодаря предварително. :smile




Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2191
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat B5.5 2004 2.0 TDI съобщение на таблото Motorstörung werkstatt

Мнениеот w_smith » Вто 13 апр 2021 12:47


Вероятно задръстена геометрия на турбото, но е малко като гледане на кристална топка. Намери си читав сервиз и ще ти решат проблема. Напиши в кой град се намираш, за да може да бъдеш насочен към сервиз.


thanis
Мнения: 1336
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Passat B5.5 2004 2.0 TDI съобщение на таблото Motorstörung werkstatt

Мнениеот thanis » Вто 13 апр 2021 12:59


не трябва да съществува "регенерация" която да не ти дава да вдигнеш над 60км/ч, това по-скоро е сервизен режим. Както колегата спомена, преди да сваляш и да правиш гимнастики, върви да се закачи колата на VAGCOM, това Delphi може да интерпретира. Кажи в кой град си да те насочим.


Потребителски аватар
megatronS
VW експерт
VW експерт
Мнения: 933
Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
Автомобил: Space Shuttle
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Passat B5.5 2004 2.0 TDI съобщение на таблото Motorstörung werkstatt

Мнениеот megatronS » Вто 13 апр 2021 15:29


Делфито ти е казало, къде е проблема: първата грешка 19527 (празен резервоар за Additive за филтъра), втората грешка ти е пренадуване на турбото (16618). И за да не се чудиш много, за съответните грешки, превключи си Делфито на английски език, защото само определени версии на този уред имат точен български превод. На английски, нещата са доста по ясни, защото не се губят в техническия превод, осъществен от съмнителни хора.


Ivelin23
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 12 апр 2021 16:38
Автомобил: Passat b5и5
Двигател:
Местоположение: София

Re: Passat B5.5 2004 2.0 TDI съобщение на таблото Motorstörung werkstatt

Мнениеот Ivelin23 » Сря 21 апр 2021 11:24


Благодаря за насоките. Ще се задействам. В момента живея в София. А тази добавка,
megatronS написа:Делфито ти е казало, къде е проблема: първата грешка 19527 (празен резервоар за Additive за филтъра)

Не е ле за бензинови двигатели. Може ли да дадете някакви разяснения.


Потребителски аватар
boichopavlov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2006
Местоположение: Плевен

Re: Passat B5.5 2004 2.0 TDI съобщение на таблото Motorstörung werkstatt

Мнениеот boichopavlov » Пет 23 апр 2021 6:50


Трябва да си купиш адитива за дпф-а. Резервоара събира 4 литра, адитива струва 185 лв/л номера му е G 052 143 A2.
s-l300.jpg
s-l300.jpg (7.39 KиБ) Видяна 967 пъти

Резервоара с отворите за пълнене са под резервната гума.
N01-10214.png
N01-10214.png (6.7 KиБ) Видяна 967 пъти

N01-10215.png
N01-10215.png (5.45 KиБ) Видяна 967 пъти

Отвор В е за пълнене - по-гоям диаметър.
Отвор А е за обезвъздушаване.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 239 госта