Здравейте, някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и може ли да ми препоръчате сервиз?
Преди няколко месеца колата влезна в авариен режим по средата на пътуване, но когато изгасих мотора и запалих отново си вървеше, но напоследък зачести и започна да я дава тази грешка по често когато пътувам изван града и то минимум като мина сто километра и тогава влиза в авариен режим!
Последно я закачих на КТС и това изписа като грешка:
P008700 Налягане гориво в горивен колектор
Налягане много ниско
Като допълване мога да спомена, чукане на дюза или дюзи когато мотора е студен и също при зареждане от определени бензиностанции при подаване на малко повече газ в градски условия се чува чукане като аванс на жигула!
Мотора е TDI 2.0 140 коня CFFB
2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Според Рос Тех възможните решения са. Основно да се види горивопровода и филтъра:
Check Measuring Values for Fuel Pressure
Check for bent/squeezed Fuel Lines
Check Low Fuel Pressure System for Leaks
Check Fuel Filter & Filter in Fuel Pump
Check the Fuel Quantity supplied by the Fuel Pump
Check for fuel pressure loss from leaking fuel injector
Visual Inspection of Hardware (Camshaft, Cam Follower, ect)
Check Measuring Values for Fuel Pressure
Check for bent/squeezed Fuel Lines
Check Low Fuel Pressure System for Leaks
Check Fuel Filter & Filter in Fuel Pump
Check the Fuel Quantity supplied by the Fuel Pump
Check for fuel pressure loss from leaking fuel injector
Visual Inspection of Hardware (Camshaft, Cam Follower, ect)
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Горивния филтър беше на 5 хиляди километра но го смених преди няколко дни и след това пак ми я даде тая грешка.
Filter in Fuel Pump до това как да стигна за да го сменя е него?
Filter in Fuel Pump до това как да стигна за да го сменя е него?
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Открихме проблема и се оказа помпата за високо налягане която е почнала да прави стружки!
Дали може да се рециклира и бихте ли ми препоръчали сервиз в който знаят какво да почистят след смяната, аз съм от Свиленград.
Дали може да се рециклира и бихте ли ми препоръчали сервиз в който знаят какво да почистят след смяната, аз съм от Свиленград.
- Vasseto
- Мнения: 2637
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Колега,
моля снимай ги тези стружки, че ми интересно да ги видя.
моля снимай ги тези стружки, че ми интересно да ги видя.
- toki4aaa
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пет 28 яну 2011 19:23
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: В.Търново
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Съвсем наскоро на моя Б7 със същия мотор му протече помпата и майстора, който се грижи за колата я свали и прати по Еконт на едни пичове от Варна, които в рамките на деня отстраниха проблема, тестваха я и я върнаха. Ремонта и теста ми струваше 280 лв. Доколкото разбрах помпата подлежи на рециклиране. Лошото е, че не разбрах името на тези момчета от Варна....
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
И аз чух за тия от Варна, но един майстор от Хасково ми каза за същите хора, че ремонта не си струвал и се разваляла пак след изминати 10000 15000 километра, същото ми каза и за съединителя който същите хора рециклирали не може да издържи повече от 15000 километра. Не знам лъже или не, не го познавам като майстор само веднъж съм ходил при него да го питам за моя проблем, Милен се казва, сервиза му е преди Хасково от към Димитровград, на стара бензиностанция на която има доста кемпери.
Мисля да ида в сервиз Шишков, ако някой има мнение от тях, моля споделете.
Мисля да ида в сервиз Шишков, ако някой има мнение от тях, моля споделете.
- papa franku
- Мнения: 127
- Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Не знам дали е хубаво да я караш така, стружките могат да влязат в дюзите и ремонта да стане много по-скъп. От лобопитство, понеже карам също CR мотор, ня колко хиляди километра се случи това.
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Има ли стружки...лошо.Ревизия и почистване на цялата горивна система.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Смениха ми помпата в сервиз Шишков Хасково и ми казаха след като са я отворили, че не е имала стружки просто циментацията е почнала да се разваля и сме я сменили точно на време.
Не са чистили нищо, само филтъра са сменили, но и аз го бях сменил пред седмица преди да я закарам там, вътре нямаше стружки ( във филтъра имам на предвид), сега не я дава тая грешка.
Не са чистили нищо, само филтъра са сменили, но и аз го бях сменил пред седмица преди да я закарам там, вътре нямаше стружки ( във филтъра имам на предвид), сега не я дава тая грешка.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Филма продължи със същата грешка след няколко месеца отново.
Този път реших да я закарам в сервиз на Сеат в стара загора, и там свалиха резервоара да го изчистят, смениха помпата в резервоара, клапан и датчик на помпата за високо налягане и накрая изпратиха дюзите на за проверка и се оказа ,че три от тях са толкова зле че не стават за ремонт дори и оправиха само едната,а другите три ми намериха втора употреба проверени в отлично!
След като си взех колата от тях която седя почти един месец при тях усетих,че колата не върви така както вървеше преди ремонта, може би мощността в момента и е с 20 процента по малко. На какво се дължи това според вас?
Тая кола съм я карал 5 години и вървеше супер доволно за това голямо купе с тия 140 коня, а сега е куц кон.
Този път реших да я закарам в сервиз на Сеат в стара загора, и там свалиха резервоара да го изчистят, смениха помпата в резервоара, клапан и датчик на помпата за високо налягане и накрая изпратиха дюзите на за проверка и се оказа ,че три от тях са толкова зле че не стават за ремонт дори и оправиха само едната,а другите три ми намериха втора употреба проверени в отлично!
След като си взех колата от тях която седя почти един месец при тях усетих,че колата не върви така както вървеше преди ремонта, може би мощността в момента и е с 20 процента по малко. На какво се дължи това според вас?
Тая кола съм я карал 5 години и вървеше супер доволно за това голямо купе с тия 140 коня, а сега е куц кон.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Има ли възможност сторите дюзи да са били ремапнати,а тези новите да не са и за това колата да не върви както вървеше преди?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
И как се ремапва дюза?
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: 2.0 TDI 140 кс CFFB - влиза в авариен режим P008700
Не знам кое как се прави за това питам, има ли вариант колата да е ремепната и не знам как се прави това. Също така им бях казал да не ми пипат софтуера на колата защото има изключена старт стоп система и адблу!
От сервиза ми обясняват,че дюзите са били зле от както съм я купил и са пускали повече гориво и за това е вървяла повече но и за това е дала тая грешка, аз я карам от 5 години тая кола и тия дюзи са били барани и са пускали повече гориво за това е станало така, това ми обясняват, но за мен това е не логично. Показаха ми че моите дюзи са имали по малка на диаметър дифтунгите и също така дифтунгите бяха изядени от вътрешната страна (вътрешния кръг не беше кръг,а с яйцевиден отвор).
От сервиза ми обясняват,че дюзите са били зле от както съм я купил и са пускали повече гориво и за това е вървяла повече но и за това е дала тая грешка, аз я карам от 5 години тая кола и тия дюзи са били барани и са пускали повече гориво за това е станало така, това ми обясняват, но за мен това е не логично. Показаха ми че моите дюзи са имали по малка на диаметър дифтунгите и също така дифтунгите бяха изядени от вътрешната страна (вътрешния кръг не беше кръг,а с яйцевиден отвор).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Stivi и 60 госта