group® написа:Диф налягане изглежда ок, но май колата е студена тук. След няколко км (20-30) си в регенерация, което ми се вижда много малко. Моите са на около 300км градско.
На какви дистанции караш?
Да, студена е, нямаше и 50 гр. Просто тествах четеца с приложението как се държи. Обичайното ползване е градско между 30-40 км на ден. От тях половината са по южната дъга със скорост 80-100 км/ч. Но веднъж два пъти месечно имам и извънградско по магистрала Тракия.
group® написа:Това за оборотите не го разбрах? Държи ти 1100 дори и без регенерация?
Да, държи тези обороти без регенерация. Преди да направя скрийншота, колатабработи на място 10тина мин и 1 км до магазина. След пазара като стартирах, оборотите бяха 850 и след 10 сек. пак се качиха на 1000. Ето линк към видео с с явлението, което описвам - https://youtu.be/3eYosLTiSAo и втора част след паленето след престой - https://youtu.be/1n7FrlczGvo Чел съмкоментарите под тях и те са основно за извършвана регенерация в момента.
Относно регенерацията с ОБД11- сервизна или такава, докато се шофира е по-добре да се прави? И имали значение в какво състояние на филтъра се прави, че в един форум за vcds имаше коментар, че след определен процент на запушване на филтъра не е желателно да се прави регенерация, защото има риск да се запали колата. Но така и не разбрах как да проверя в какво състояние ми филтъра.