прерових всички теми, които намерих с непалене на ТДИта, но не успях да намеря сходен проблем като моя.
Та, мотора е AJM помпа-дюза.
Направи нещо като runaway, с разликата че не счупи оста на турбото, а само изсмука част от маслото през втулките.
Колата се изфорсира, но в рамиките на 3-4 секунди успях да вкарам 6-та и да я спра. Маслото от МАКС беше паднало почти на края на щеката. (тоест не е изсмукала всичкото масло).
Турбото беше рециклирано, турбопътищата изчистени и цилиндрите продухани, но не иска да запали. Мъчи се, малко остава но не.
Беше записала грешка за датчика на коляновия вал - взехме нов и пак не пали.
Пробвахме и с друг датчик на разпределителния вал (от другата ми кола взехме за проба) пак не пали.
Прегледахме инсталацията на датчиците за прекъснати кабели, но и там няма проблем.
На живи данни гледахме при въртене оборотите, синхронизацията - всичко си е точно, но не пали.
Консултирахме се с други хора и евентуално може би вече е някакъв механичен проблем. Клоним към запечени дюзи от маслото.
Някой ако е имал такъв проблем или някаква идея какво друго да погледна, ще съм благодарен на всяка помощ.
