Когато са видими дефектните маркучи- сменяш

Лошо е ако са повредени тези от резервоара , дето влизат в пластмасовите тръбички под купето...луд става човек докато се присети и за тях
Стар случай : Не е ФВ колата , но това няма значение , колата под товар не върви. Направо се усеща недостиг на гориво . Филтри , маркучи..няма и няма. Слагаме едно шише с нафта и маркучите от ГНП-ето в него- колата лудва . Надувам с компресор маркуча след филтъра към резервоара- шест. Няма "задръстено" В един момент на слаба надежда сменяме маркуча от сондата до тръбопровода и ..колата се отпуши да върви. А външно никакъв намек за проблем! Видимо си беше абс, наред! Да, ама не...срязахме го и ни направи впечатление, че вътр. слой на маркуча е отлепен от външния ...И вече ни стана ясно. При засмукване се "слепва" и едвам се процежда гориво. Затова и като надуем с компресор не е имало проблем , а при засмукването вече "залепва" и край.