Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008

Мнениеот kukata_pasat » Пон 06 фев 2023 23:31


inspektora написа:На моята Джета, ВХЕ, най добре вървеше мотора на +1,5 до +2 синхронизация, но това вероятно зависи и от състоянието на разпределителния вал. На 0 беше мудна. Колата я продадох на 175К реални.

В същност като се замисля мойта когато беше на +1.7 гореше по малко всякаш,(наскоро я направих на 0)и започна да ми тресе малко повече и разхода се вдигна с 200-300 грама както и четвърта дюза скочи от+ 0.4 на +0.8 дали има отношение не знам.




stan7
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 15 юли 2021 18:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008

Мнениеот stan7 » Вто 07 фев 2023 10:47


А ако не са спазени градусите на връщане дали ще се стигне до този ефект, мудност на по-висока скорост?


kukata_pasat
Мнения: 868
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Смяна на износен разпределителен вал 1.9 tdi pd 105 к.с. 2008

Мнениеот kukata_pasat » Вто 07 фев 2023 13:36


Със сигурност ще има негативен ефект и ще е по мудна, провери и реглажа не е кой знае колко работа,както казах най големия ми проблем при реглаж е да изчистя стария силикон там където лежи гарнитурата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта