Отново съм тук, макар и с нов ник (така и не можах да си активирам стария профил), но не това е важното в случая
![c020 :c020](./images/smilies/c020.gif)
От малко повече от година съм с въпросния автомобил и съм изключително доволен от него.
От средата на август обаче имам интересен проблем, който засега не мога да реша и бих искал да се допитам тук сред вас, тъй като мисля, че може да получа ценен съвет, който може да е в полза и на други колеги.
Проблема е следния: Както вече писах от около средата на месец август ДПФ започна да влиза в процес на регенерация, който обаче не спира след като веднъж е започнал. Една неделя при тръгване от Приморско в посока Стара Загора на входа на Бургас при задръстване усетих, че ДПФ регенерира. Казах си - ок, явно му е дошло времето за регенерация и не обърнах кой знае колко внимание при положение, че ме чакаха още близо 200 км. път по магистралата. Обикновено го усещам кога влиза в такъв режим и се старая я да изляза извън града, я на магистралата и т.н., за да си приключи с регенерацията. Най-много дотогава 15 минути да е в такъв процес и приключва. Същевременно гледам да спазвам изискването да е на 4-та предавка с около 2 200 оборота.
Този път обаче беше различно. По някое време се наложи да спра на една от отбивките по магистралата и с учудване установих, че все още е в процес на регенерация (отбивката е на около 70 км от Бургас). Не изгасих колата и продължих. Следващата отбивка е на около още 50 км. и дотам карах така, както по принцип се движа, когато ДПФ регенерира. Е,можте да разберете учудването ми, че и на това спиране още продължаваше. Така се движих до Стара Загора - на всяка отбивка спирах и всеки път процеса продължаваше. Прибрах се и нямаше как - загасих двигателя пред блока все още в процес на регенерация. На следващия ден сутринта запалих двигателя и още при недостатъчно загрял двигател, ДПФ отново влезе в процес на регенерация
![eek :eek](./images/smilies/icon_eek.gif)
Вариантите пред мен бяха два - единият е да търся решение, което включва сваляне на ДПФ-а и оттам в сервиз за почистване с машина (има в града такъв сервиз с добро име и добра техника, които го препоръчват и от Аутохит -местният дилър на Фолксваген), вторият е да махна ДПФ физически и софтуерно (краен вариант).
ДПФ премина почистване. Оказа се, че не е толкова запушен, но това беше ясно. След това си записах час в официалния сервиз на марката за софтуерно обозначаване, че колата е с нов ДПФ. Запознах подробно хората от сервиза с проблема. Направиха обстойна диагностика, заложиха в софтуера, че ДПФ е сменен, направиха принудителна регенерация (доста трудно я направи, но успя да я приключи). След това ми казаха, че едва ли скоро ще регенерира..... ама не би
![rolleyes :rolleyes](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Молбата ми към вас е да ме насочите към сервиз в Стара Загора и региона, към който да се обърна и да се опита да реши този странен проблем.
Благодаря на всички, които прочетоха написаното дотук
![cool :cool](./images/smilies/icon_cool.gif)