passat b3 1.6 tdi

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

passat b3 1.6 tdi

Мнениеот boi4eto » Вто 13 мар 2007 13:49


пра4ката за маслото излиза 2-3 см нагоре при работа, нормално ли е ?




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 13 мар 2007 14:40


Не е нормално, означава, че вибрациите на мотора са повече, а може да е придружено и с повишено картерно налягане, което да я избутва нагоре. Може и само да са се прецакали палчетата, дето я задържат, ама едва ли...


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Вто 13 мар 2007 15:31


какви са последиците от това повишено картерно налягане?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 13 мар 2007 15:38


boi4eto написа:какви са последиците от това?

Издухано масло през отвора за пръчката, загубена маслоизмерителна пръчка - това от по-дребните. Ако вибрациите са по-силни, значи е заминал тампон - ако продължаваш така, на първо време че се разтракат изпускателните тръби и гърнета, може да стане по-трудно включването на скоростите, а пък вибрациите си рушат двигателя - значи и той заминава полека-лека.
Ако пръчката изскача от повишено картерно налягане, значи имаш запушена система за вентилация (най-малкото), и/или заминали сегменти (а може и бутала и цилиндри).
Търси причината, и я отстранявай навреме, че както виждаш, последиците са сериозни (във финансово отношение) !
Успех !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта