Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Update ❗❗❗ Днес отново след много труден старт понеже имаше свободно време реших да видя на какъв тайминг е ГНП... Понеже нямам ВАГ-ком, а Делфи, ми показа за секунда 53 и заспа на 0... Вдигнахме го на 70 (показва, че е в графиката на горната линия), за да видим как ще запали. Междувременно си направих труда да погледна свещите и какво да видя... Шината над 3та свещ направо си се беше скъсала... Оправихме ние шината и ще минавам със сигурност на букси от cdi. Утре ще пиша дали има подобрение на първия старт.
Последна промяна от kosturkow на Сря 10 яну 2024 17:17, променено общо 1 път.
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Така, както вчера казах играхме си и сутринта колата на -8 подгря и запали без да се замисля. Остана проблема че около 15-20 секунди пуши и малко мени оборотите. Как да го подобрим това?
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Ми то на -8 кво очакваш да работи като часовник ли няма как да не пуши на нафта и да няма минимални колебания.
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
За пушенето да, ама за оборотите - някоя свещ имаш изгоряла.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7665
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Аз и за пушенето не съм съгласен. Може да е от свещ, или от кофти настройка на ГНП
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Да точно това се чудех. Възможно ли е някоя свещ да не нагрява както трябва, защото на мултицед работят и 4те, но самата свещ например да не нагрява от върха нагоре. Ще се убедя както трябва в тях. А за центровката на ГНП, дадохме я колкото може на предверение(но в границите) играли сме си много пъти. Мисълта ми е, че милиграмите на празен ход са на 2,8. До колкото разбирам ако намаляме порцията се увеличава, а като увеличаваме намалява. Съответно на къде иска да се бутне? Благодаря сърдечно на колегата Zinoto, който все пак ме убеди да не сваляме помпата, защото наистина е гимнастика и на всички други колеги включили се!
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7665
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Доколкото разбрах разполагаш с Делфи. Не знам с тази програма дали може да се направи тест на авансатора , с vcds може, и ясно се вижда дали не е блокирал.
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Подгревните свещи се проверяват елементарно,премахваш захранването към свеща и взимаш един кабел слагаш го на плюса на акумулатора и с другия край на кабела чукаш по захранващата пъпка ако прехвърчат искри свеща работи(защото има консумация),ако няма никаква реакция като опреш кабела свеща е умряла.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
няма как да е 100 % сигурен дали грее както трябва без да я свали има минимална вероятност да работи, но вместо на върха да грее само в горната част на подгряващия елемент
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
Само при нацяло свалени можеш да си сигурен, че работят или не. Лошото е, че когато са слагани преди немай си време, често се късат при опити за сваляне и после влизаш в следващия филм.
Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене
railfan написа:Само при нацяло свалени можеш да си сигурен, че работят или не. Лошото е, че когато са слагани преди немай си време, често се късат при опити за сваляне и после влизаш в следващия филм.
Точно, ще видим за сега е добре, няма да мъчи стартера и акумулатора. Но ще се опитаме да я направим да заработва по-добре. Иначе сега с тоя тайминг също върви много леко, сутринта пътувах и се усеща пъргавичка, не искам да се хваля, че много хора ги даваха по новините вече. Преди на 53 сякаш "тъпчеше" във високите, а сега на 70 все едно съм и "махнал намордника". Колата е сток да кажа де, не очаквам да е самолет
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта