Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kosturkow
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 17 авг 2022 12:27
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AHF 2000

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот kosturkow » Сря 10 яну 2024 17:16


Update ❗❗❗ Днес отново след много труден старт понеже имаше свободно време реших да видя на какъв тайминг е ГНП... Понеже нямам ВАГ-ком, а Делфи, ми показа за секунда 53 и заспа на 0... Вдигнахме го на 70 (показва, че е в графиката на горната линия), за да видим как ще запали. Междувременно си направих труда да погледна свещите и какво да видя... Шината над 3та свещ направо си се беше скъсала... Оправихме ние шината и ще минавам със сигурност на букси от cdi. Утре ще пиша дали има подобрение на първия старт. :stumm

Последна промяна от kosturkow на Сря 10 яну 2024 17:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
kosturkow
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 17 авг 2022 12:27
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AHF 2000

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот kosturkow » Чет 11 яну 2024 11:39


Така, както вчера казах играхме си и сутринта колата на -8 подгря и запали без да се замисля. Остана проблема че около 15-20 секунди пуши и малко мени оборотите. Как да го подобрим това?


kukata_pasat
Мнения: 889
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот kukata_pasat » Чет 11 яну 2024 13:27


Ми то на -8 кво очакваш да работи като часовник ли няма как да не пуши на нафта и да няма минимални колебания.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот vanesto » Чет 11 яну 2024 13:56


За пушенето да, ама за оборотите - някоя свещ имаш изгоряла.


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7665
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот goppa » Чет 11 яну 2024 14:01


Аз и за пушенето не съм съгласен. Може да е от свещ, или от кофти настройка на ГНП


Потребителски аватар
kosturkow
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 17 авг 2022 12:27
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AHF 2000

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот kosturkow » Чет 11 яну 2024 14:06


Да точно това се чудех. Възможно ли е някоя свещ да не нагрява както трябва, защото на мултицед работят и 4те, но самата свещ например да не нагрява от върха нагоре. Ще се убедя както трябва в тях. А за центровката на ГНП, дадохме я колкото може на предверение(но в границите) играли сме си много пъти. Мисълта ми е, че милиграмите на празен ход са на 2,8. До колкото разбирам ако намаляме порцията се увеличава, а като увеличаваме намалява. Съответно на къде иска да се бутне? Благодаря сърдечно на колегата Zinoto, който все пак ме убеди да не сваляме помпата, защото наистина е гимнастика и на всички други колеги включили се!


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7665
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот goppa » Чет 11 яну 2024 18:59


Доколкото разбрах разполагаш с Делфи. Не знам с тази програма дали може да се направи тест на авансатора , с vcds може, и ясно се вижда дали не е блокирал.


kukata_pasat
Мнения: 889
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот kukata_pasat » Чет 11 яну 2024 19:01


Подгревните свещи се проверяват елементарно,премахваш захранването към свеща и взимаш един кабел слагаш го на плюса на акумулатора и с другия край на кабела чукаш по захранващата пъпка ако прехвърчат искри свеща работи(защото има консумация),ако няма никаква реакция като опреш кабела свеща е умряла.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4294
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот tdi fen » Чет 11 яну 2024 19:19


няма как да е 100 % сигурен дали грее както трябва без да я свали има минимална вероятност да работи, но вместо на върха да грее само в горната част на подгряващия елемент


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 674
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот railfan » Чет 11 яну 2024 22:29


Само при нацяло свалени можеш да си сигурен, че работят или не. Лошото е, че когато са слагани преди немай си време, често се късат при опити за сваляне и после влизаш в следващия филм.


Потребителски аватар
kosturkow
Мнения: 11
Регистриран на: Сря 17 авг 2022 12:27
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AHF 2000

Re: Golf 4 1.9 110 AHF Трудно първо палене

Мнениеот kosturkow » Пет 12 яну 2024 15:40


railfan написа:Само при нацяло свалени можеш да си сигурен, че работят или не. Лошото е, че когато са слагани преди немай си време, често се късат при опити за сваляне и после влизаш в следващия филм.

Точно, ще видим за сега е добре, няма да мъчи стартера и акумулатора. Но ще се опитаме да я направим да заработва по-добре. Иначе сега с тоя тайминг също върви много леко, сутринта пътувах и се усеща пъргавичка, не искам да се хваля, че много хора ги даваха по новините вече. Преди на 53 сякаш "тъпчеше" във високите, а сега на 70 все едно съм и "махнал намордника". Колата е сток да кажа де, не очаквам да е самолет :mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта