Помпа дюза смяна на дюзи проблем с отклонението
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Помпа дюза смяна на дюзи проблем с отклонението
Здравейте колеги , споделям какво се случва с помпа дюзите след смяна на 2 от тях . Подмених 2 , на 2 и 3 цилиндър , защото имаха отклонения - 1,36 и + 1,6 , другите две 0,2 и 0,3 , нещо такова ! Подмених и нови рем комплекти на четирите дюзи . След смяната на двете се случи Чудото , сега ми дава отклонение 2.99 на две и -3.01 на другите две , а мотора пали и върви добре ! Какво стана още не мога да разбера , освен да съм объркал регулировката , че превъртах мотора на скорост
- MamaMy
- Мнения: 924
- Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
- Автомобил: Galaxy
- Двигател: AUY
- Местоположение: Едно малко село край Плевен
Re: Помпа дюза
И при мен след ремонта се получиха разни отклонения, а преди ремонта работеше зле, а даваше всичко в норми. При регулирането и аз превъртах на скорост. Нямах помощник и съм сигурен, че не се получиха нещата. Трябва си втори човек. Един да гледа гърбиците и един да върти.
-
- Мнения: 908
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Помпа дюза
Направете реглажа на дюзите с индикаторен часовник всичко друго е ташак работа така на око няма целене.Вижте синхронизацията на вала и милиграмите на празен ход при бутане на синхронизацията на вала отклоненията мърдат също това че например синхронизацията е на 0 не означава че е перфектна с различни дюзи може да е различна тоест перфектно да е на примерно 1.1 или нещо друго.При мен перфектната центровка е на +1.1 +1.7 тогава отклоненията са ми почти на 0.
- Danny boy
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Помпа дюза
Тези дето си сложил ,"новите" са по зле и от твоите старите ето това е станало!
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: Помпа дюза смяна на дюзи проблем с отклонението
Здравейте!
Интересувам се къде в диагностиката се гледа коя дюза как работи, че си смених една помпа-дюза за 2,0 TDI 125kw( BMN ) с чисто нова и искам да видя как е спрямо останалите.
Относно този двигател колко градуса се връща настройващия винт обратно след достигане на крайно положение на завиване-180 градуса!?
Интересувам се къде в диагностиката се гледа коя дюза как работи, че си смених една помпа-дюза за 2,0 TDI 125kw( BMN ) с чисто нова и искам да видя как е спрямо останалите.
Относно този двигател колко градуса се връща настройващия винт обратно след достигане на крайно положение на завиване-180 градуса!?
-
- Мнения: 908
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Помпа дюза смяна на дюзи проблем с отклонението
Синхронизацията на вала е на четвърти канал дюзите са на 13 ти канал отклоненията са компенсациите на дюзите тоест ако едната е на -0.52 примерно работещата ще е на +0.52 за да компенсира недостига на Ето пример с мойте
Re: Помпа дюза смяна на дюзи проблем с отклонението
Илиян И. 79 написа:Здравейте!
Интересувам се къде в диагностиката се гледа коя дюза как работи, че си смених една помпа-дюза за 2,0 TDI 125kw( BMN ) с чисто нова и искам да видя как е спрямо останалите.
Относно този двигател колко градуса се връща настройващия винт обратно след достигане на крайно положение на завиване-180 градуса!?
На 180 градуса се регулират. Освен на 13-канал има инфо на 18 и 23 канал за статуса на електромагнитите. В случая при теб са пиезо инжектори ако не бъркам и стойностите са различни от бош помпа-дюза. Ще потърся кое какво значеше.
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 19 дек 2019 10:17
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: BMN TDI 2006 125 kw
- Местоположение: Обл. Враца
Re: Помпа дюза смяна на дюзи проблем с отклонението
Сърдечно благодаря на колегите за помоща!