Здравейте, сменихме старите дюзи с 4 нови (рециклирани) но от както са сменени чукат подобно на аванс като давам газ, но не точно, старите си чукаха точно като аванс. Няколко майстори ми казаха че трябва се окарат и ще се нормализират но бая километри им навъртях и са си все така. Тяхните кодове са въведени.
Не трябва ли да се настрои нещо спрямо помпата?
Междудругото и тя е сменена 6 месеца преди тях.
При диагностика всичко е като ново, така ми казват майсторите, е да ама не се чуват като нови.
Нови дюзи чукат като подам газ Сеат 2,0 тди CFFB мотор 140 конски сили 2013 година
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Нови дюзи чукат като подам газ Сеат 2,0 тди CFFB мотор 140 конски сили 2013 година
Последна промяна от Pichaga на Вто 02 апр 2024 17:40, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 946
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Нови дюзи чукат като подам газ
Ако кажеш за ква кола става на въпрос с къв двигател ще е супер не мислиш ли или ние ще хвърляме боб.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 18 авг 2008 0:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Re: Нови дюзи чукат като подам газ
Сеат 2,0 тди CFFB мотор 140 конски сили 2013 година. Дюзите са поръчани в прилижението autodoc, лично аз си ги разпечатах в оригинални кашончета на бош си бяха.
Инжекторна дюза BOSCH 0 986 435 166 https://www.autodoc.bg/bosch/694594
Инжекторна дюза BOSCH 0 986 435 166 https://www.autodoc.bg/bosch/694594
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Нови дюзи чукат като подам газ Сеат 2,0 тди CFFB мотор 140 конски сили 2013 година
Разковничето е в думата "рециклирани".
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 998
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Нови дюзи чукат като подам газ Сеат 2,0 тди CFFB мотор 140 конски сили 2013 година
Тези дюзи идват с едни кодове, които трябва да се програмират в компютъра. След това се пуска автоматична настройка на пилотното впръскване на тези дюзи и ще спрат да чукат.
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 12:07
- Автомобил: VW Golf 7 16 TDI Variant
- Двигател: CXXB
- Местоположение: Ихтиман
Re: Нови дюзи чукат като подам газ Сеат 2,0 тди CFFB мотор 140 конски сили 2013 година
А може и да не спрат. Рециклирането е малко бошлав работа.
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 998
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Нови дюзи чукат като подам газ Сеат 2,0 тди CFFB мотор 140 конски сили 2013 година
Ще спрат със сигурност, чукането е неправилно количество гориво, което се подава. След преминаване през двете процедури по горе, всичко ще стане както трябва. Това, че са рециклирани, няма нищо лошо. Фирмата която ги е направила, разполага с необходимата апаратура за центровка и генериране на кодове. Сега съвсем различен е въпроса, колко ще изкарат във времето и изминатите километри, но чукането ще изчезне, след като компютъра си настрои пилотното впръскване. В момента даже на живи данни , може да се види, че показателите им са много проблемни, както се случва и на чисто нови дюзи, които не са рециклирани и се слагат за първи път на дадена кола. Има си процедури при смяна на дюзи и те се спазват една след друга задължително. За целта, може да се използва апаратура, като : VCDS, Launch, ODIS , VAG CAN PRO. При някои модели VCDS не може да вкара компютъра на дадения автомобил в автоматично калибриране на пилотното впръскване и задължително трябва да се използва ODIS или VAG CAN PRO.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта