1.9 тди 116 кс проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот stivenj » Съб 08 дек 2012 8:36


louk написа:
stivenj написа:Най-после днес решихме проблема,оказа се ,че всички беди идва от един топлообменник под колата който стои на пътя на тръбите на нафтата,нещо е свързано с климатика,,,досега не бях виждал,че има прекъсване на тръбите за нафта от разни глупости.Та, този топлообменник се е затлачил ама яко и не пуска нафта към филтъра,почистихме кошницата в резервоара ,тя беше в добро състояние смених филтъра с най- обикновения без клапан и колата се роди,не е тя.става въпрос за ПД 1.9115 гладни коня.

Здравей колега би ли обяснил по подробно за кой топлообменник става въпрос премахна ли го или само го почисти.Защото ако става въпрос за този ,които се намира отдолу под пасажерската седалка той няма нищо общо с климатика на колата.

Да, той е ,ама нямаше как да легнем отдолу че беше мокро да го разгледаме дали може да се премахне,но като надуваме от към горивния филтър въздух не минава и така с голям напън изведнъж нещо изпука и се отпуши в него е била белята,сега върви супер,на пролет ще го огледам и може ли го махам това чудо.Луди ни направи цял месец това нещо ,много експерименти направихме докато открием откъде е причината.Свърши се това е ..




Tora/BORA
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 17 юли 2012 12:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот Tora/BORA » Съб 08 дек 2012 8:43


И аз да попитам, този топлообменник е под пасажерската седалка и прилича малко на радиатор аконе се лъжа, така ли е? И каква е интервенцията за да се отпуши.


Потребителски аватар
ka4o_pi4a
Мнения: 303
Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ASV 2002
Местоположение: Благоевград

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот ka4o_pi4a » Съб 08 дек 2012 9:45


А аз можели да попитам каква му е ролята на това чудо ? Аз дали имам такова ?


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот dmode101 » Съб 08 дек 2012 10:05


Ролята му е да охлажда горивото, преди да се върне в резервоара.


stivenj
Мнения: 568
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот stivenj » Съб 08 дек 2012 10:22


Tora/BORA написа:И аз да попитам, този топлообменник е под пасажерската седалка и прилича малко на радиатор аконе се лъжа, така ли е? И каква е интервенцията за да се отпуши.

Точно такова е ,с въздух от обратната страна ,нямахме спирт или нафта да прекараме за промивка ,но поне се освободи от мизерии и сега си работи идеално,но и горивния филтър сменихме,сложихме без клапан,не му пречи за сега,другия го запазихме за всеки случай,ако работи добре така си остава за вечни времена.На пролет това чудо ако може да се премахне ще го побългарим и него.


ivaylovic
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 01 ное 2012 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pernik

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот ivaylovic » Сря 03 апр 2013 20:03


момчета от гуничките на дюзите бе


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот red.devilll » Пет 05 апр 2013 23:09


След като проблема е отстранен със смяна на филтъра за какви гумички говорим-ако е от 0-пръстените дюзите няма да се реши проблема? .най вероятно проблема е бил от клапанчето на филтъра-или спукано или е бил с калпави или стари 0-пръстенчета там.
За сега няма да ти прави проблем но за зимата е по-добре да си го сложиш,защото той затопля нафтата във фълтъра


hatanasov226
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 02 юли 2024 9:29
Автомобил:
Двигател:

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот hatanasov226 » Чет 04 юли 2024 9:05


Здравейте, имам проблем от известно време. Един ден сутрин колата запали много трудно нещо от сорта на 15,20 секунди въртене. Първоначално мислих, че е от горивния филтър сменихме го пак същата работа маркучи клапани и тем подобни. Оказаха се дюзи и тях сменихме с втора употреба нямаше проблем 2,3 седмици , след това преди 3,4 дена пак същата работа къде да търся проблема


Потребителски аватар
NathaN
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
Автомобил: Seat Ibiza 6L
Двигател: PD 131кс BLT 2006
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот NathaN » Пет 05 юли 2024 20:28


Опитай да сложиш един възвратен клапан между филтъра и входа на тандем помпата точно след филтъра(страната която пропуска клапана да е към филтъра) и опитай при мен беше същата работа опръстени на дюзи смених,глава смених че си беше за смяна моята, тандем помпа смених с бошова и същата работа беше и като направих това за 10 лева до ден днешен си карам така и нямам ядове


Потребителски аватар
lubomir911
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 17 ное 2021 11:37
Автомобил: vw Bora
Двигател: AJM 2000

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот lubomir911 » Пон 15 юли 2024 9:15


Ако може да ползвам темата на колегата относно вероятен проблем с дюзите. Моля, някой да даде мнение на логфайловете.Правени са в движение. 1.9 ТДИ AJM
Прикачени файлове
LOG-01-013-023-008.xls
(24 KиБ) Свален 39 пъти
LOG-01-013-023-xxx.xls
(31.5 KиБ) Свален 28 пъти
LOG-01-013-xxx-008.xls
(35 KиБ) Свален 24 пъти
LOG-01-013-023-xxx.xls
(31.5 KиБ) Свален 24 пъти


kukata_pasat
Мнения: 953
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот kukata_pasat » Пон 15 юли 2024 12:08


Първа дюза не е много добре но не е и ужасна другите изглеждат добре,но преди да гледаш дюзите трябва да видиш и синхронизацията на вала на четвърти канал защото тя влияе на дюзите.Също и е важно дали са регулирани както трябва,ако там със синхронизацията и реглажа всичко е наред ти препоръчвам да караш с добавка за чистене и по малко двутактово масло за известно време и да прегледаш нещата пак.


Потребителски аватар
lubomir911
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 17 ное 2021 11:37
Автомобил: vw Bora
Двигател: AJM 2000

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот lubomir911 » Пон 15 юли 2024 12:21


kukata_pasat написа:Първа дюза не е много добре но не е и ужасна другите изглеждат добре,но преди да гледаш дюзите трябва да видиш и синхронизацията на вала на четвърти канал защото тя влияе на дюзите.Също и е важно дали са регулирани както трябва,ако там със синхронизацията и реглажа всичко е наред ти препоръчвам да караш с добавка за чистене и по малко двутактово масло за известно време и да прегледаш нещата пак.

Благодаря ти! Ще направя един лог и на 4-ти канал. Колата пуши черно при ускорение над 120км и има едно като притрисане...
Добавки съм слагал на Бардал и на Супер сила, не знам до колко са подходящи


Потребителски аватар
lubomir911
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 17 ное 2021 11:37
Автомобил: vw Bora
Двигател: AJM 2000

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот lubomir911 » Вто 16 юли 2024 16:06


LOG-01-013-004-xxx.xls
Ето и един лог и на 4-ти канал
(25.5 KиБ) Свален 35 пъти


kukata_pasat
Мнения: 953
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот kukata_pasat » Вто 16 юли 2024 21:44


:biggrin :biggrin Синхронизацията е добра първа дюза е малко зле но не е на умиране,реглаж на дюзите препоръчвам после отново лог на дюзите и синхронизацията,но явно първа е леко запушена за сега препоръчвам реглаж ( може би е наред) и после малко добавки с двутактово масло гледам че от миналите логове е паднала стойността към по ниска което е добре явно си сипал някакви бълвочи :biggrin ,но като цяло нищо сериозно не виждам около дюзите с изключение на първа която малко се ебава за сега.


Потребителски аватар
lubomir911
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 17 ное 2021 11:37
Автомобил: vw Bora
Двигател: AJM 2000

Re: 1.9 тди 116 кс проблем с палене

Мнениеот lubomir911 » Сря 17 юли 2024 8:10


kukata_pasat написа::biggrin :biggrin Синхронизацията е добра първа дюза е малко зле но не е на умиране,реглаж на дюзите препоръчвам после отново лог на дюзите и синхронизацията,но явно първа е леко запушена за сега препоръчвам реглаж ( може би е наред) и после малко добавки с двутактово масло гледам че от миналите логове е паднала стойността към по ниска което е добре явно си сипал някакви бълвочи :biggrin ,но като цяло нищо сериозно не виждам около дюзите с изключение на първа която малко се ебава за сега.

Сложих двутактово масло и някаква добавка за чистене. Наистина показва по добри стойности. Ще покарам така и ще наблюдавам на къде вървят нещата. Благодаря ти много за мнението ! :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта