1.9 Tdi asz Дилема/Проблем Голф 4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Valkotupalko
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 14 авг 2023 18:36
Автомобил:
Двигател:

1.9 Tdi asz Дилема/Проблем Голф 4

Мнениеот Valkotupalko » Съб 24 авг 2024 11:09


Здравейте, както съм написал в заглавието имам проблем-дилема въпроса е следния :
Имам голф 4-ка 131-ца АСЗ колата няма много доработки има една турбина 2052,която не е в много добро състояне ,спортен филтър,права тръба стоково Ф с крайно гърне ,премахнат дебитомер и егр ,нищо необичайно ,когато взех колата малко след това ми се наложи да сменя повдигачи понеже вала ги беше изял и заеднос повдигачите и вала се беше намалил малко реших да сменя повдигачите с нви ина ,но не черна .Точно в този момент колата е около 210-215 коня /замервана е/Вчера се качих на узана и спирайки колата усетих едно виене на мотора ,което го правеше преди да сменя повдигачите .Не обърнах много внимание но,връщайки се към града от който съм/близо до узана 40км?/нещо се пръсна (меката връзка) гонейки се с едно приятелче отидох на канал и качих само леко предницата и колата изгуби компресия не напълно ,но на лек наклон от канала изтърва 3-4 пъти .Та въпроса ми е следния искам да сложа вал Dibbilas 272 градуса ,двойни пружини аз с Al дузи мисля да сложа евентуално разпръсквачи firad 100% или 120% имам турбина 2260 от ауди трябва да купя кулер и пътища понеже нямам.Моля дайте ми съвет как да постъпя дали да продавам или да си бия главата в бързея . Благодаря предварително!




Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: drotomir и 79 госта