Имам проблем с охладителната система на Passat B6 2.0 140k.s, BMP
Имам проблем с охладителната система на Passat B6 2.0 140k.s, BMP
Смених термостата като мислех че, имам проблем с него.Но сега работи някак странно охлаждането. Тръгвам да карам, колата загрява до 92-94 градуса. Спирам включили са се перките на 1 скорост, а долният маркуч който отива от радиатора към термостат остава хладен а горният горещ.След като я оставя да поработи 1-2 минути на място тогава отваря и спада температурата на 90-91 градуса, перките спират да работят.Тръгвам пак да карам при отворен термостат изравнени градуса на двата маркуча на входа и изхода на радиатора. Температура пак се вдига 92-94 спирам перките работят ,маркуча към термостат хладен затворен. Кажете това нормално ли, че на мен ми се струва нещо не логично да работи така охлаждането на двигателя. Да не би да е дефектен новия термостат.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19694
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Имам проблем с охладителната система на Passat B6 2.0 140k.s, BMP
До тук 3 теми, в които се пита едно и също.
Сигурен съм, че като достигнат бройките 5, целия форум целокупно ще се изсипе да пише какво точно е!
Ако някой може да отговори ей така, без почти нищо да се знае за колата, ще го е направил още в първата тема
Така, че нека само тя да остане, а ти допълни в последното си мнение (чрез бутона Промени) с DSG ли е тая кола, ръчка ли е, за втори термостат гледано ли е...
Те такива работи
А най-добре порови - толкова теми са изписани за прегряване и недозагряване на В6, че всички възможни причини са описани поне по 5 пъти всяка.

Сигурен съм, че като достигнат бройките 5, целия форум целокупно ще се изсипе да пише какво точно е!



Ако някой може да отговори ей така, без почти нищо да се знае за колата, ще го е направил още в първата тема
Така, че нека само тя да остане, а ти допълни в последното си мнение (чрез бутона Промени) с DSG ли е тая кола, ръчка ли е, за втори термостат гледано ли е...
Те такива работи
А най-добре порови - толкова теми са изписани за прегряване и недозагряване на В6, че всички възможни причини са описани поне по 5 пъти всяка.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Тодор Aндонов и 57 госта