Здравейте,
Имам проблем с паленето сутрин.Когато е по-студено около -2 градуса, а и по студено колата пали много трудно.Налага се да завъртя ключа поне няколко пъти и пак не става.Единствения начин да запаля е като го задържа до край и започне да мига лампата за маслото на двигателя и с голяма мъка запалва.С един приятел проверихме дали не са свещите,но те си бяха наред.Разбрахме,че не идва изобщо ток до тях.Отворихме под волана таблото с релета и бушони,но не знаем кой за какво е.Мислим,че проблема е в релето на подгревните свещи.Може ли някой да каже под какъв номер отговаря то и дали изобщо това е проблема или се бъркаме някаде.Колата е Vw Passat 2003 131 коня.
Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Прегледахме днес и релето,не е в него проблема.Ще ходя на диагностика,за да видим откъде идва всичките главоболия.
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Щом не е релето - остава да е температурния датчик.
Извадете му буксата и сутринта с извадена букса вижте как ще е паленето.
Ще запише грешка но не е проблем.
Извадете му буксата и сутринта с извадена букса вижте как ще е паленето.
Ще запише грешка но не е проблем.
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
не съм много на ти с поправка на автомобили.Къде се намира този температурен датчик и как изглежда ?
- dispatch
- Мнения: 615
- Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
- Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
- Двигател: CBBB DSG6 02Е
- Местоположение: Павликени
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Ами как да ти обясня... от страната на ЕГР-а, пускаш ръката леко надолу... има датчик завит на главата с 4 извода. Те това е той. Отдолу под тандем помпата.
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Има ли бушон за подгревните свещи, и ако да къде е ?
Предполагам или са 4х15 или 20 А или е 1х50 А за 4-те свещи.
Под волана има релета - мисля че там има 4 еднакви за всяка една свещ и също там има и разни мощни бушони.
Опис за тях няма обаче.
Предполагам че ако има бушон за свещите ще е там ???
Предполагам или са 4х15 или 20 А или е 1х50 А за 4-те свещи.
Под волана има релета - мисля че там има 4 еднакви за всяка една свещ и също там има и разни мощни бушони.
Опис за тях няма обаче.
Предполагам че ако има бушон за свещите ще е там ???
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
В кутията на компютъра също има големи бушони 

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Сигурно , но не ми се вярва да е необходимо да се отваря той за да се сменя бушон за подгрев.
Вероятно тия бушони са си за компера и тнт.
Вероятно тия бушони са си за компера и тнт.
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2002 г
Здравей те колеги моля за малко помощ бях на майстор направи диагностика нищо не излезе от нея няма грешка колата сутрин не пали а ма въм е около 14 15 градуса пали след 10 15 мин мъчене
Може ли някой да ми помогне благодаря предварително
Може ли някой да ми помогне благодаря предварително
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19694
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Здрас и ти, Ники
А каква е колата?
Код на мотора, моля. Намира се в големия талон, графата Двигател № - първите 3 или 4 символа
А каква е колата?
Код на мотора, моля. Намира се в големия талон, графата Двигател № - първите 3 или 4 символа
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
А обаче имам немски талони и нз с сигорнос мсиля че за това говориш WVWZZZ3BZ2E417252 пише го и на купето кола та е vw pasat b5.5 1.9 tdi 131 3bg
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19694
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Не, това е VIN кода на автомобила, а двигателя е с код AVF или AWX
При тези температури подгревните свещи не участват в запалването.
По-вероятно е да връща гориво към резервоара и докато не обезвъздуши - няма палене
При мен се получаваха мехурчета във входящата нафта заради нестегната скоба на маркучле от горивния филтър към помпата (с роторна помпа съм, не е като при теб)
Случва се и дефектен филтър, на който изпуска обратния клапан и се получава същата магария.
Не е невъзможен и начеващ проблем с релето, за което е писано по-горе и докато не 'захапе' ...
При липса на записана конкретна грешка е трудно да се дадат насоки. Иска си ровене
При тези температури подгревните свещи не участват в запалването.
По-вероятно е да връща гориво към резервоара и докато не обезвъздуши - няма палене
При мен се получаваха мехурчета във входящата нафта заради нестегната скоба на маркучле от горивния филтър към помпата (с роторна помпа съм, не е като при теб)
Случва се и дефектен филтър, на който изпуска обратния клапан и се получава същата магария.
Не е невъзможен и начеващ проблем с релето, за което е писано по-горе и докато не 'захапе' ...
При липса на записана конкретна грешка е трудно да се дадат насоки. Иска си ровене
-
- Мнения: 953
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи
Дай подробности топла пали ли веднага,ако пали след десет минути въртене подгревните свещи нямат вина дори и без да работят пак ще запали след три четири секунди най много.Проблемите може да са следните:
Проблеми с тандем помпата, не задържа нафтата.На първо време сложи клапани които пускат в едната посока на входящата и изходящата нафта между филтъра и тандем помпата.Виж за мистериозно покачване на нивото на маслото в двигателя.Дай повече информация пали ли топла лесно след минута престой.
Проблеми с тандем помпата, не задържа нафтата.На първо време сложи клапани които пускат в едната посока на входящата и изходящата нафта между филтъра и тандем помпата.Виж за мистериозно покачване на нивото на маслото в двигателя.Дай повече информация пали ли топла лесно след минута престой.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, MyLens, noname007 и 44 госта