Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот tarabah » Пон 02 дек 2013 18:30


Здравейте,
Имам проблем с паленето сутрин.Когато е по-студено около -2 градуса, а и по студено колата пали много трудно.Налага се да завъртя ключа поне няколко пъти и пак не става.Единствения начин да запаля е като го задържа до край и започне да мига лампата за маслото на двигателя и с голяма мъка запалва.С един приятел проверихме дали не са свещите,но те си бяха наред.Разбрахме,че не идва изобщо ток до тях.Отворихме под волана таблото с релета и бушони,но не знаем кой за какво е.Мислим,че проблема е в релето на подгревните свещи.Може ли някой да каже под какъв номер отговаря то и дали изобщо това е проблема или се бъркаме някаде.Колата е Vw Passat 2003 131 коня.




tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот tarabah » Вто 03 дек 2013 19:23


Прегледахме днес и релето,не е в него проблема.Ще ходя на диагностика,за да видим откъде идва всичките главоболия.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот dispatch » Вто 03 дек 2013 22:18


Щом не е релето - остава да е температурния датчик.
Извадете му буксата и сутринта с извадена букса вижте как ще е паленето.
Ще запише грешка но не е проблем.


tarabah
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 25 ное 2012 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот tarabah » Вто 03 дек 2013 22:27


не съм много на ти с поправка на автомобили.Къде се намира този температурен датчик и как изглежда ?


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот dispatch » Вто 03 дек 2013 22:53


Ами как да ти обясня... от страната на ЕГР-а, пускаш ръката леко надолу... има датчик завит на главата с 4 извода. Те това е той. Отдолу под тандем помпата.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот kossis » Сря 18 фев 2015 18:33


Има ли бушон за подгревните свещи, и ако да къде е ?

Предполагам или са 4х15 или 20 А или е 1х50 А за 4-те свещи.

Под волана има релета - мисля че там има 4 еднакви за всяка една свещ и също там има и разни мощни бушони.
Опис за тях няма обаче.
Предполагам че ако има бушон за свещите ще е там ???


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот phantom_ » Сря 18 фев 2015 18:55


В кутията на компютъра също има големи бушони :c020


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот kossis » Сря 18 фев 2015 19:29


Сигурно , но не ми се вярва да е необходимо да се отваря той за да се сменя бушон за подгрев.

Вероятно тия бушони са си за компера и тнт.


Nikibg1
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 09 окт 2024 22:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2002 г

Мнениеот Nikibg1 » Сря 09 окт 2024 22:26


Здравей те колеги моля за малко помощ бях на майстор направи диагностика нищо не излезе от нея няма грешка колата сутрин не пали а ма въм е около 14 15 градуса пали след 10 15 мин мъчене
Може ли някой да ми помогне благодаря предварително


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19694
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот radotom » Чет 10 окт 2024 13:52


Здрас и ти, Ники
А каква е колата?
Код на мотора, моля. Намира се в големия талон, графата Двигател № - първите 3 или 4 символа


Nikibg1
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 09 окт 2024 22:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот Nikibg1 » Пет 11 окт 2024 0:25


А обаче имам немски талони и нз с сигорнос мсиля че за това говориш WVWZZZ3BZ2E417252 пише го и на купето кола та е vw pasat b5.5 1.9 tdi 131 3bg


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19694
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот radotom » Пет 11 окт 2024 8:32


Не, това е VIN кода на автомобила, а двигателя е с код AVF или AWX

При тези температури подгревните свещи не участват в запалването.
По-вероятно е да връща гориво към резервоара и докато не обезвъздуши - няма палене
При мен се получаваха мехурчета във входящата нафта заради нестегната скоба на маркучле от горивния филтър към помпата (с роторна помпа съм, не е като при теб)
Случва се и дефектен филтър, на който изпуска обратния клапан и се получава същата магария.
Не е невъзможен и начеващ проблем с релето, за което е писано по-горе и докато не 'захапе' ...

При липса на записана конкретна грешка е трудно да се дадат насоки. Иска си ровене


kukata_pasat
Мнения: 953
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пасат В5.5 1.9 131 к.с. 2003 г. Реле на подгревни свещи

Мнениеот kukata_pasat » Пет 11 окт 2024 17:33


Дай подробности топла пали ли веднага,ако пали след десет минути въртене подгревните свещи нямат вина дори и без да работят пак ще запали след три четири секунди най много.Проблемите може да са следните:
Проблеми с тандем помпата, не задържа нафтата.На първо време сложи клапани които пускат в едната посока на входящата и изходящата нафта между филтъра и тандем помпата.Виж за мистериозно покачване на нивото на маслото в двигателя.Дай повече информация пали ли топла лесно след минута престой.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat, MyLens, noname007 и 44 госта