Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Wolf33
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 01 окт 2024 21:53
Автомобил: Passat B8
Двигател: CRLB 2017

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот Wolf33 » Нед 06 окт 2024 11:50


Е, така се връзват нещата :mhihi




diss
Мнения: 41
Регистриран на: Съб 08 яну 2011 1:00
Автомобил: Passat B8 Rline
Двигател: 2_0 TDI DFGA

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот diss » Съб 12 окт 2024 7:13


Здравейте колеги, карам Б8 2019 2.0. 150 коня DFGA със спряно адблу. Карам я предимно извънградско и регенерира през 600-700 км, което мисля, че е нормално, но регенерациите продължават много дълго по 60,70,80 км въпреки, че я държа на 3к обороти извънградско.
Според мен това не е нормално. При вас как е и къде бъркам...


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8944
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Поддръжка и данни за EA288 - 1.6, 2.0 TDI и biTDI след 2015г.

Мнениеот samo_pechka » Съб 12 окт 2024 12:38


Вече на няколко пъти сме писали в тази тема, че регенерациите е добре да стават в диапазона обороти 2000 +-.
При 3000 се удължава ( ДПФ-а трудно поддържа необходимата температура за самия процес, преохлажда се в повече)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта