Голф 4 1.9 - разход на гориво след силов тунинг

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 161
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.9 - разход на гориво след силов тунинг

Мнениеот papa franku » Сря 04 дек 2024 8:59


При силовия тунинг много хора подценяват колко време колата им ще седи в бокса, така че е хубаво да имаш втори автомобил който да караш.




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 - разход на гориво след силов тунинг

Мнениеот Danny boy » Сря 04 дек 2024 9:52


Аз съм със пасат Avf на 200кс и 430Nm.
Stage2
турбо Bv43 ,от помпа дюза 170кс. син етикет 109 Ауди а4 BRD със сменена среда от BV43A с билет перка, от audi Q5 комънрейл с жълтия етикет. 189
Развърта се като стоковата 1749va,но не умалява до прекъсвач.
Пик на два бара и пада на 1.75 -1.8холд по
Буустметър
Преди пушеше много,но след като открих пробиви в 3 от 4те маркуча на турбо пътищата и ги смених ,и смених гарнитура глава с болтове от Arl ,сега е smokeless при всякакъв напън!
Турбото е болт он .при мен се наложи да отрежа бързата връзка на маркуча на изхода на турбото (оригинално 1749Va e с бърза връзка )и да го стегна с обикновена скоба.
Все още съм със заводския кулер ,но не я пържа,иначе дига бързо температура в интейка
Може би това е най-добрия ъпгрейд с минимални средства за надлъжните мотори 1.9.
Колата е много динамична,еластична и приятна за каране.
Перфектната ежедневна
Пп.
По темата разхода твърдо се увеличи в града +1л.
Извънградско,също +1л.


Потребителски аватар
AFN98
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 11 окт 2021 19:20
Автомобил: Golf mk4
Двигател: ARL

Re: Голф 4 1.9 - разход на гориво след силов тунинг

Мнениеот AFN98 » Сря 04 дек 2024 15:02


Точно това с турбо пътищата е интересно, пролетта се чудя дали да не и сменя всички О пръстени, защото имат леко сълзене, но засега не се отразява на щеката за маслото. Даже предишния собственик ги е набол с видии.. Другия вариант е изцяло метални, но там ще трябва да се търси сервиз. Но определено е добър тунинг тогава когато колата върви, но и не пуши както на колегата по-горе. Четох и аз, че болтовете на главата при ARL мотора са по-яки дори и от болтовете при 2.0 тди 140 к.с. А има ли място в България където може да ти рециклират турбината с малко по-истински части от no name марки тип jrone и Sl?


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.9 - разход на гориво след силов тунинг

Мнениеот Danny boy » Сря 04 дек 2024 16:17


Няма нищо по-хубаво от оригинала!
Аз си слагам само използвани оригинални части (ядра ,геометрии)от турбини 2ръкав добро състояние,като свикнеш да потбираш, и държат на зверски издевателства,без да горят масло или да дефектират.
Афтърмаркет бих сложил ако колата е стокова,но за напънати....аз не рискувам.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 2004
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Голф 4 1.9 - разход на гориво след силов тунинг

Мнениеот cecoa1 » Сря 04 дек 2024 16:18


То от пропуски по турбопътища ще пуши дори сток, ако са големи.


Потребителски аватар
AFN98
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 11 окт 2021 19:20
Автомобил: Golf mk4
Двигател: ARL

Re: Голф 4 1.9 - разход на гориво след силов тунинг

Мнениеот AFN98 » Сря 04 дек 2024 16:41


Danny boy написа:Няма нищо по-хубаво от оригинала!
Аз си слагам само използвани оригинални части (ядра ,геометрии)от турбини 2ръкав добро състояние,като свикнеш да потбираш, и държат на зверски издевателства,без да горят масло или да дефектират.
Афтърмаркет бих сложил ако колата е стокова,но за напънати....аз не рискувам.


Интересно, от блъснати коли и по автоморгите ? Аз понеже не съм такъв специалист и не бих рискувал защото просто си нямам късмет :biggrin
Аз карам в момента с 2056, студена част от 2.5 тди, но топлата така и не разбрах от какво е. Въобще не схванах идеята на цялото упражнение с хибрида, но така съм взел колата де. Иначе повечето положителни мнения чета за GTB 1756 VK , и вече масовата 2260 която ми се струва нереално голяма..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith, К.Одаджийски и 28 госта