Като изтощиш акумулатора после зареждаш ли го догоре с автоматично зарядно? Сложете волтметър в запалката и пуснете ваг-ком на тази кола, да се види дали има някакви грешки от нисък волтаж, после дали има записани грешки от имобилайзера, ако няма вижте в measuring blocks дали той работи коректно. Ако няма абсолютно нищо в диагностиката тогава може да се пробва друг клеморед - 20-30 лева струва.
В краен случай всеки гаражен майстор може да ти закачи директен кабел към горивната помпа. Ти си решаваш колко да е естетично, надеждно и бюджетно ама съвсем без пари и разглобяване няма да стане.
Странен проблем с паленето - 1.9 TDI 110 ASV
- nikolay_ss
- Мнения: 1123
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Странен проблем с паленето - 1.9 TDI 110 ASV
На голф 4 имах подобен проблем. Вече забравих какво точно беше, но когато е топло или колата е карана по-дълго време след като загася и после няма палене. Както колегите са писали по-назад в темата в много от случаите не ти светват подгревните свещи при контакт, но не е задължително. Имах случай когато това ми се случи в автоморга, за късмет успях да запаля след като я оставих да постои 15-20 минути.
Аз бях смъкнал реле 109 и му презапоих всички крачета и проблемът се оправи при мен.
Най-безболезнено и евтино ми се струва да почнеш от това реле, а и клемореда ако имаш възможност да го смениш.

Аз бях смъкнал реле 109 и му презапоих всички крачета и проблемът се оправи при мен.
Най-безболезнено и евтино ми се струва да почнеш от това реле, а и клемореда ако имаш възможност да го смениш.
-
- Мнения: 953
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Странен проблем с паленето - 1.9 TDI 110 ASV
Чувал съм за подобна история обаче с бая по нова кола Ауди А8 и проблема и се оказа в слаба батерия на ключа,не че при теб може да е това по скоро ще е проблем с емобилайзер или реле 109 но все пак виш с една нова батерия на ключа какво ще е положението
- nikolay_ss
- Мнения: 1123
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Странен проблем с паленето - 1.9 TDI 110 ASV
При тея коли батерията не оказва никакво влияние за паленето. Тя е само за централното, ако има такова, може да има и просто ключ с ампулка за имобилайзера, но ако проблемът е там ще пали и ще гасне след секунда.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7902
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Странен проблем с паленето - 1.9 TDI 110 ASV
Реле 109 може да е причината. Смени го или поне му повтори спойките вътре!
- samo_pechka
- Мнения: 8962
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Странен проблем с паленето - 1.9 TDI 110 ASV
mibvip написа:Ако дам на контакт и реша да запаля чак след 30 секунди, то в 95% от случайте не иска да запали. Стартера върти, пробвам над 20 пъти или докато падне акумулатора и просто не иска или ако запали преди да ми е паднал акумулатора е късмет.. Същото се получава ако дам на контакт и след това върна ключа или го извадя. След това ако опитам да запаля отново не става.. Иначе колата пали винаги без проблем ако дам на контакт и запаля до 5-10 секунди, но забавя ли се случайно и удрям на камък.. .
Смущаваща комбинация .
Не мисля, че ще е релето. Но въпреки всико една проба с друго( читаво) реле , си струва за да се елиминира тотално като съмнение.
И ключа/клеморед надали ще е .
Това ще има връзка с аларма ми се струва...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Странен проблем с паленето - 1.9 TDI 110 ASV
samo_pechka написа:Това ще има връзка с аларма ми се струва...
И аз мисля, че ще излезе допълнителна аларма/имобилайзер, монтирана от предишен собственик и скапал се с времето.
И просто mibvip не знае за нея, защото никой не е казал, а до сега не е правило проблеми
Re: Странен проблем с паленето - 1.9 TDI 110 ASV
А може и некачествено премахнат имобилайзер да се окаже .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта