
PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
- Stivi
- Мнения: 8366
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Извода е направен отдавна ,и той е,както казваше един премиер навремето "За Бога, братя, не купувайте!“ .....2.0 TDI PD 16 вентила,с код на двигателя BKP и BKD 

- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Общо взето, ако си готов да се разделиш с едни 3-5000лв не са лоши колите. Въпроса е че винаги може нещо да те изненада. А шестостена както казах щяха да му правят ново легло, но се оказа, че няма нужда. Надявам се да няма повече изненади.
- kole7o
- Мнения: 324
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 20:22
- Автомобил: VW PASSAT B6
- Двигател: BKP
- Местоположение: Варна
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Да разбутам малко темата, чудя се има ли смисъл да се слага чип на този мотор, какви ще са последствията за мотора, турбината, съединителя, маховика? Чел съм разни теми с различни мнения, искам да видя мнения за ремап на този мотор конкретно.
- Karaboev
- Мнения: 380
- Регистриран на: Нед 28 авг 2011 9:47
- Автомобил: Mercedes s350L Diplomatic
- Двигател: M272
- Местоположение: G.Oriyahovitza
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
То без чип пукат главите. Аз винаги съм бил против това преправяне на горивните карти с цел повишаване на мощността. То ако е изчислено да издържа "много" немеца още в завода е щял да ги направи. При всички положения минусите са повече от плюсовете. Но всеки сам си носи кръста
- technopolis
- Мнения: 204
- Регистриран на: Съб 07 ное 2009 19:04
- Автомобил: Ford Focus 2019
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Карах година и половина BMR 170hp Individual от който една година с чип и дейъл нямах грижи много почна да върви. После го продадох за мен най не сполучливия пасат правен някога. Знаех за всички проблеми но мен ме подгони и проблема с ръждата беше Германец от там си го внесох.
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Колега, да попитам какво направи с масленната помпа,че не разбрах??
- Zdravkov94
- Мнения: 163
- Регистриран на: Съб 05 мар 2022 23:56
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: BKD 2005
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Здравей,
Към автора на темата още караш ли автомобила и ако да доволен ли си от AMC - главата и държи ли. Аз съм във същия казус и не знам да рискувам ли със ново AMC или втора ръка здрава. Едни казват,че AMC не държи , а други казват,че е добре. При мен става въпрос за 1700лв за оборудвано AMC.
Ще се радвам да стигне коментара до автора.
Към автора на темата още караш ли автомобила и ако да доволен ли си от AMC - главата и държи ли. Аз съм във същия казус и не знам да рискувам ли със ново AMC или втора ръка здрава. Едни казват,че AMC не държи , а други казват,че е добре. При мен става въпрос за 1700лв за оборудвано AMC.
Ще се радвам да стигне коментара до автора.

Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Добър вечер, познат мина през този ремонт. Наложи се да шлафайт и челото на блока и да сменят охладителния радиатор. Бeз шлайф на блока и нова глава да сложиш пак щяло да има проблем. Явно при него е имало нещо криво. Така ми каза, кара колата вече няколко години и няма оплакване. AMC е главата. Помня, че трябваше и валове и хидравлични повдигачи лагерчета и естествено нов ремък. Плюс комплектите за дюзите. Една торба пари тогава, но купето беше безупречно както и салона. 1700 лв за нова оборудвана AMC ? Навън е 1400 лв гола, 3000 лв оборудвана.
- Steels
- Мнения: 416
- Регистриран на: Пон 28 юли 2008 17:59
- Автомобил: Arteon SB 280hp
- Двигател: DNFE
- Местоположение: Бургас/София
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Добре, сега попадам на тази тема и се чудя едно. Аз карам/карах 14г BKP, 2005(първите мотори, даже и бях гледал главата номера или завършваше на А или B, че уж те са проблемите) като точно имах един проблем, който беше свързан с паразитната ролка, където болта превърта и от там ремъка изпада и покрай него оправих и маслената помпа да ми е мирна главата. Трябваше да отварям мотора, защото всичко беше станало в малките лагерчета от кобилиците. Колата е на релани 260 000, аз други проблеми освен консумативите не съм сменял. Тези коли, които вие купувате или са на 500к + или не знам.
Re: PASSAT B6, 2.0 TDI, BKP, 16v, пукната глава-ремонт
Повечето коли са може би и на повече от 500 к. Карани са с масла със съмнителни качества както и горива. Не са обслужвани редовно. Натискан е педала на газта на студен мотор, гасена е след каране веднага. Нормално, железа не може да не са гледани като хората и после да се чудим що се чупят. А сигурно и повечето са измислени и изчислени да се чупят вече след определен пробег/време. Възможно ли е да е изпускала компресия тази глава към дюзата, да е избутвана тази дюза и да къса о пръстените ? https://ibb.co/JwQp1L3R
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта