Ето ви още малко храна за размисъл от тази сутрин/без грешки, попът за работа за работата на егр-а/. При тези всички условия грешка нЪц. И затова недоумявам как се случва само след рестарт да започне да се прави на интересна.
Първата е на загрял мотор, на трета предавка с цялата газ, виждате оборотите - 2714, второто е искано от ЕГР, третото е даваното реално, разликата е 85 единици - тоест, тук газовете недостигат.
Втората е отново на загрял мотор, със средна газ и 1817 оборота - разликата тук е 20 единици, отново газовете през егр-а недостигат.
Третата е на място, искано и давано от егр. По спецификация го дават на място 200 до 300 единици, при мен - 395, тоест повишение
Четвъртата е на MAF-a, на място пак, тук дебитомера стои една идея под това на егр-а, 385 единици
И оттук сега - не знам накъде да продължа. Дали ЕГР-а просто не отваря достатъчно при пълна газ и не затваря достатъчно на IDLE, дали дебитомера го лъже, с цялата тая симптоматика, която не винаги се проявява...
П.С. Не обръщайте внимание, че Duty Cycle и G79 не се променят в % - от OBDEleven-a е. С VCDS пълни логове всичко се вижда и движи както трябва.
Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Давам ъпдейт по темата.
Сменихме ЕГР-а с чисто нов, ОЕМ, оттогава съм минал около 1500 км - никакви проблеми. Считам проблема за разрешен.
Сменихме ЕГР-а с чисто нов, ОЕМ, оттогава съм минал около 1500 км - никакви проблеми. Считам проблема за разрешен.
- samo_pechka
- Мнения: 8942
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Дано . Доколкото разбрах, не е почистван/сменян охладителя му или?
Re: Golf 6 2.0tdi - защо убива EGR-ите
Не сме го почиствали охладителя, заради многото играчка и заради убедеността, че проблема не идва оттам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта