Придърпване Пасат б6 /140 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1160
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Придърпване Пасат б6 /140 коня

Мнениеот railfan » Съб 22 мар 2025 12:17


Не съм фен на това, но по-добре ако ще спираш ЕГР сваляй и ДПФ-а и ремапвай мотора.
Без ЕГР ще стане много трудно към невъзможно да регенерира и да поддържа температурата за регенерация, за да мине успешно.
Другия вариант е да го смениш нацяло с нов, лошото е че при теб е цял детайл с охладителя и си е цифра. Но пък тогава си оставаш с екологията на колата.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Придърпване Пасат б6 /140 коня

Мнениеот Vasseto » Съб 22 мар 2025 15:11


Ти да си жив и здрав. От 2 години съм с EGR залъгалка, като EGR-ра ми е затапен и с регенерациите не съм имал до сега проблем. Даже бих казал че мотора стана по динамичен в диапазона от ППХ към подаване на гассссс. Проблем ще е да изолират само EGR без DPF.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 1160
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Придърпване Пасат б6 /140 коня

Мнениеот railfan » Нед 23 мар 2025 16:07


Това съм написал и аз.
Каква е тая залъгалка за егр, за която пишеш?


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Re: Придърпване Пасат б6 /140 коня

Мнениеот Vasseto » Нед 23 мар 2025 21:11


railfan написа:...Без ЕГР ще стане много трудно към невъзможно да регенерира и да поддържа температурата за регенерация, за да мине успешно. ...


Да споделя че регенерацята приключва без никакъв проблем. Даже я чакам на място да приключи пред вкъщи когато я усетя. Това е със залъгалката.

P.S. Единсвения минус че няма EGR е : Зимата по бавно загрява и парното идва по късно. Това е защото съм с печка. На тези коли които имат керамичен отоплител за купето това няма да важи.




Ето такава закъгалка ползвам: EGR valve removal kit VAG 2.0 TDI engine CFFA CFFB CLJA CFGC CFGD CLLB CFHF CLCA CFHE CFJA CLCB

Има го при някакви поляци и е по евтино там.

P.S. Това го споделям за 3 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o, simo7 и 60 госта