Не съм фен на това, но по-добре ако ще спираш ЕГР сваляй и ДПФ-а и ремапвай мотора.
Без ЕГР ще стане много трудно към невъзможно да регенерира и да поддържа температурата за регенерация, за да мине успешно.
Другия вариант е да го смениш нацяло с нов, лошото е че при теб е цял детайл с охладителя и си е цифра. Но пък тогава си оставаш с екологията на колата.
Придърпване Пасат б6 /140 коня
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Придърпване Пасат б6 /140 коня
Ти да си жив и здрав. От 2 години съм с EGR залъгалка, като EGR-ра ми е затапен и с регенерациите не съм имал до сега проблем. Даже бих казал че мотора стана по динамичен в диапазона от ППХ към подаване на гассссс. Проблем ще е да изолират само EGR без DPF.
Re: Придърпване Пасат б6 /140 коня
Това съм написал и аз.
Каква е тая залъгалка за егр, за която пишеш?
Каква е тая залъгалка за егр, за която пишеш?
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Придърпване Пасат б6 /140 коня
railfan написа:...Без ЕГР ще стане много трудно към невъзможно да регенерира и да поддържа температурата за регенерация, за да мине успешно. ...
Да споделя че регенерацята приключва без никакъв проблем. Даже я чакам на място да приключи пред вкъщи когато я усетя. Това е със залъгалката.
P.S. Единсвения минус че няма EGR е : Зимата по бавно загрява и парното идва по късно. Това е защото съм с печка. На тези коли които имат керамичен отоплител за купето това няма да важи.
Ето такава закъгалка ползвам: EGR valve removal kit VAG 2.0 TDI engine CFFA CFFB CLJA CFGC CFGD CLLB CFHF CLCA CFHE CFJA CLCB
Има го при някакви поляци и е по евтино там.
P.S. Това го споделям за 3 път.