Проблеми с антифриза Golf Plus 1.9 TDI 105 HP
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 04 апр 2025 18:15
- Автомобил:
- Двигател:
Проблеми с антифриза Golf Plus 1.9 TDI 105 HP
Здравейте, колеги. Карам Golf Plus 1.9 TDI 105 HP 77Kw 2006 дизел. Преди около месец, пътувайки за Варна ми светна чека за ниско ниво на охладителната течност. Това се случи на магистралата, 70км след потеглянето ми. Спрях, видях че нивото на антифриза ми е доста под минималното, отворих капачката на казанчето и нивото отново се качи до нормалното такова. След 20км същият проблем отново се появи. Отново повторих предишната "процедура". След 20-25 км за трети път отново се наложи да отбия встрани и пак да отворя казанчето и пак нивото на течността да се върне до нормалното. Накрая се прибрах, но въпросът ми и каква може да бъде причината за това. Видими следи от теч на антифриз няма, т.е след известно каране антифриза се губи някъде в системата и след отваряне на казанчето с антифриз, охладителната течност отново се връща до първоначалното си ниво. Също така парното ми не духа топло, колата НЕ прегрява (държи темп. 90 градуса). Отидох на майстор, погледна я, каза че антифризът НЕ мирише на изгорели газове. Смених казанчето на радиатора по препоръка на майстора, въпреки че каза че е възможно проблема да не е от там и при преглед каза, че друг проблем не вижда. Оказа се, че проблема не е в радиатора, парно отново нямам и проблема с антифриза си остана. Та, въпросът ми е на какво може да се дължи всичко това, защото очевидно проблем има. Опасявам се да не е издухала гарнитура, но не съм толкова голям спец, затова се допитвам до вас. Благодаря.
Последна промяна от radotom на Пет 04 апр 2025 18:38, променено общо 1 път.
Причина: Преместена в правилния раздел и допълнено заглавие
Причина: Преместена в правилния раздел и допълнено заглавие
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19692
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблеми с антифриза Golf Plus 1.9 TDI 105 HP
Проблема не ти е с антифриза, а с надуване в охладителната система
Дали гарнитура или глава, като се отвори, ще се види.
Е, освен ако не е при тоя майстор, дето определя наличието на изгорели газове в антифриза с нос, де!
Тогава нищо няма да се разбере
И моля, пускай темите в по-прилични раздели И с по-информативно заглавие
Знам, че за теб темата е Основна, но ако не беше толкова добре и правилно написана, вероятно нямаше да бъде одобрена.
Дали гарнитура или глава, като се отвори, ще се види.
Е, освен ако не е при тоя майстор, дето определя наличието на изгорели газове в антифриза с нос, де!

Тогава нищо няма да се разбере
И моля, пускай темите в по-прилични раздели И с по-информативно заглавие
Знам, че за теб темата е Основна, но ако не беше толкова добре и правилно написана, вероятно нямаше да бъде одобрена.
- samo_pechka
- Мнения: 8941
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Проблеми с антифриза Golf Plus 1.9 TDI 105 HP
Мда. И моето мнение е натам.
Има едно малко маркуче към разш.казанче отгоре. Откачи го и виж как е струйката оттам, това при напълно загряла кола. Насича ли- съмнение за газове. Трябва е равномерна струйката ( при обезвъздушена инсталация ), сходна като при варене на ракийка :) .
Ако не си сигурен във видяното, трябва както е извадено маркучето, някой да подаде газ до към 3500об.мин и да задържи педала, тогава при проблем насичането става по- изразено.
Има едно малко маркуче към разш.казанче отгоре. Откачи го и виж как е струйката оттам, това при напълно загряла кола. Насича ли- съмнение за газове. Трябва е равномерна струйката ( при обезвъздушена инсталация ), сходна като при варене на ракийка :) .
Ако не си сигурен във видяното, трябва както е извадено маркучето, някой да подаде газ до към 3500об.мин и да задържи педала, тогава при проблем насичането става по- изразено.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 37 госта