Passat b5.5 1.9 Tdi 101hp
Passat b5.5 1.9 Tdi 101hp
Бих искал да знам вашето мнение за този двигател ако някой от вас е имал такъв и каква е разликата между 130 и 101 освен в вървежа дали единия е по читав от другия итн :)
-
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Passat b5.5 1.9 Tdi 101hp
101 коня е куц кон 131 е истината особено ако с е 6 скорости ще гори по малко от 101 с 5 скорости и няма да хвърляш боб когато изпреварваш дали ще успееш.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat b5.5 1.9 Tdi 101hp
Когато се коментира 20+годишен автомобил най-важното за мен е техническото състояние като цяло.Не вярвам, че на тези години някой може да си позволи лукса да избира само м/у двигатели по заводски характеристики...
-
- VW експерт
- Мнения: 13281
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat b5.5 1.9 Tdi 101hp
101кс с културен чип до към 130 коня го карахме 9 години и 200000км. 6.5/100 гореше. Освен турбо друго нищо не беше пипано. Та не смятам, че е толкова куц кон. А и съм предубеден към 6 степенната кутия, сгъстена 5 степенна на практика.
- samo_pechka
- Мнения: 8889
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat b5.5 1.9 Tdi 101hp
100 коньовия не е лош. Но с потенциални проблеми. Направен е по-нежен. Всичко му е по-тънко и спестено откъм мат'рял . Не носи на тунинг ( драстичен) . Знам, че ги правят до към 130-135 и това е тавана без по-сериозни хардуерни промени.
Докато 131к.с. е як мотор по начало. По-солиден като изработка . Тоя мотор по-носи на издевателство.
5 или 6 скорости ( при 130к.с. ) няма много значение. Както Здравко спомена, така е. Нито при ускорение и вървеж , нито при разход има разлики.
Единствено ако се тегли редовно тежко ремарке / каравана , има резон там да е с 6-те зъба, заради по-добрия избор на режим/диапазон обороти, спрямо товар и път.
Но с нормално ремарке / соло-не, няма нужда.
При 100-тарката има само с 5 зъба.
Но както споменаха , не е е само до мотор нещата. вече се гледа цялостното състояние и се избира по-добрия екземпляр.
Успех в избора.
Докато 131к.с. е як мотор по начало. По-солиден като изработка . Тоя мотор по-носи на издевателство.
5 или 6 скорости ( при 130к.с. ) няма много значение. Както Здравко спомена, така е. Нито при ускорение и вървеж , нито при разход има разлики.
Единствено ако се тегли редовно тежко ремарке / каравана , има резон там да е с 6-те зъба, заради по-добрия избор на режим/диапазон обороти, спрямо товар и път.
Но с нормално ремарке / соло-не, няма нужда.
При 100-тарката има само с 5 зъба.
Но както споменаха , не е е само до мотор нещата. вече се гледа цялостното състояние и се избира по-добрия екземпляр.
Успех в избора.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 45 госта