Голф2 1.6Тд с кулер - трудно пали топъл

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
joro_stz
Мнения: 57
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Голф2 1.6Тд с кулер - трудно пали топъл

Мнениеот joro_stz » Пон 05 мар 2007 20:17


значи сутрин като подгрее пали на четвърт но като загрее и не подгрява и вартя 20 секунди докат запали ? !
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vw Голф2 1.6 Тд с кулер

Мнениеот tatenceto » Вто 06 мар 2007 0:09


joro_stz написа:значи сутрин като подгрее пали на четвърт но като загрее и не подгрява и вартя 20 секунди докат запали ? !
пробвал ли си да дръпнеш на загрял мотор обогатителя


Потребителски аватар
mimonti
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Мнениеот mimonti » Вто 06 мар 2007 8:22


има една синя жица точно до маркуча на парното които излиза от главата ,това е дтчик за температура на двигателя които управлява подгяването вадиш я от датчика и ще подгрява всеки път когато дадеш контакт.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 06 мар 2007 8:55


На мен тая жица ми е сработвала единствено като качих 2ката на една картинг писта и направих две обиколки и колата загря.Като спрях да кача 2ма човека да си ходим-после нещеше да запали.


Потребителски аватар
mimonti
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 03 фев 2007 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин

Мнениеот mimonti » Вто 06 мар 2007 12:57


изключи я от датчика и ще почне да пали


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Мнениеот bulaki » Сря 07 мар 2007 19:28


по-добрия вариант е този със жицата,ама да ти кажа честно не ми се вярва да е от нея,по вероятно е да е центровка или в по лошия случай помпа.Това от един път ли започна да ти го прави или постепенно?


Потребителски аватар
joro_stz
Мнения: 57
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_stz » Сря 07 мар 2007 20:07


ами вижте ся колата я дадох на един френд и тои решил че тряя да зареди и и няляли бензин ! и от тогава стана тъи !


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Сря 07 мар 2007 22:15


А тази смес (с участие на бензин) извадихте ли я от резервоара ?


fikata
Мнения: 130
Регистриран на: Пет 09 мар 2007 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот fikata » Чет 15 мар 2007 9:00


Колега най-напред смени горивния филтър :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта