Искам мнение за турбо голф 4 1.9 тди AZS (131
Искам мнение за турбо голф 4 1.9 тди AZS (131
Здравейте ,колеги искам мнение за търбо за моята кола която е голф 4 1.9 тди AZS (131) .В момента на колата има турбо което е 1756 , но както всички ме предупредиха че няма как да стане, и реално беше така турбото счупи топлата част разбира се не съм го взимал чисто ново , не съм го карал на някакво не-земно налягане турбината тръгваше след 3К оборота и в пиковия момент държеше налягане което беше 1.8 Bar както и да е в момента си купих турбо което е 2052 мисля че е от 2.5 тди с другите двигатели не съм много запознат откарах я на майстора ми и ми казза че тази турбина няма как да се сложи на тази кола ,след което откарах тубината на още няколко хора и най-накрая намерих човек който да я обърне за правилния монтаж на колата .Та на кратко искам да знам дали съм направил правилния избор с тази турбина , също така много ще се радвам ако още някой от форума е карал със същата турбина и може да ми даде отзив . Благодаря за вниманието!! (:
- Danny boy
- Мнения: 1958
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Искам мнение за турбо голф 4 1.9 тди AZS (131
Няма ли да е много лагава колата с тази турбина?
2052 е за 6 цилиндров мотор ако не бъркам,
Според мен gt1749VC от Ауди а3 170кс. на 1.75 холд с челен кулер и ремап си 200кс и 420-30n.m
Колата ще е приятна за каране и в града и навън.
То и горе долу това е безопасния лимит за дюзите ти.
Съединителя няма душа за повече,дори и гтб 2056 vk турбо да напраскаш на 2.2бара. Ако не ти е подготвена колата няма смисъл да качваш големи турбини,понеже нямаш обем на мотора който да даде голям поток газове,особено в ниските.
Освен това над 2бара често повдига глави и ставаш за гарнитура
Затова понякога ефекта е обратен.
2052 е за 6 цилиндров мотор ако не бъркам,
Според мен gt1749VC от Ауди а3 170кс. на 1.75 холд с челен кулер и ремап си 200кс и 420-30n.m
Колата ще е приятна за каране и в града и навън.
То и горе долу това е безопасния лимит за дюзите ти.
Съединителя няма душа за повече,дори и гтб 2056 vk турбо да напраскаш на 2.2бара. Ако не ти е подготвена колата няма смисъл да качваш големи турбини,понеже нямаш обем на мотора който да даде голям поток газове,особено в ниските.
Освен това над 2бара често повдига глави и ставаш за гарнитура
Затова понякога ефекта е обратен.
Re: Искам мнение за турбо голф 4 1.9 тди AZS (131
Да разбирам , но до колкото се консултирах с майстори и тн. Разбрах че тази турбина предела и е 1.75 Bar не съм на 100% сигурен но давам информацията която ми е предаде на по темата
да 2052 е от 2.5 тди , колкото до дюзите на колата съм и сложил дюзи от АРЛ мотора не че е нещо върховно просто споделям . Предвидили сме го съединитела за това е подкован не е стоков но не знам марката
тук не искам да гоня някакви не-земни коне или да я правя "Драг" бегачка просто винаги съм искал голяма турбина . По наши сметки с тези неща направени като доработки по колата - новата турбина и един ремап колата ще гони повече от 200 коня без проблем
Докато 1749 избягвам да си взема защото може й да звучи тъпо но не е една от най здравите на пазара
не ме разбирайте по-грешно просто всеки си има опит с турбини и тн. Крайното мнение ми е че не съм останал доволен от 1749 и я избягвам колкото мога повече
да 2052 е от 2.5 тди , колкото до дюзите на колата съм и сложил дюзи от АРЛ мотора не че е нещо върховно просто споделям . Предвидили сме го съединитела за това е подкован не е стоков но не знам марката
тук не искам да гоня някакви не-земни коне или да я правя "Драг" бегачка просто винаги съм искал голяма турбина . По наши сметки с тези неща направени като доработки по колата - новата турбина и един ремап колата ще гони повече от 200 коня без проблем
Докато 1749 избягвам да си взема защото може й да звучи тъпо но не е една от най здравите на пазара
не ме разбирайте по-грешно просто всеки си има опит с турбини и тн. Крайното мнение ми е че не съм останал доволен от 1749 и я избягвам колкото мога повече
- Danny boy
- Мнения: 1958
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Искам мнение за турбо голф 4 1.9 тди AZS (131
Тогава GTB 1756VK или ,GtB 2056Vl ,обърнати на вакуум,класи са над тази която си взел и са с по-модерни геометрии и повече носят на бой и се развъртат по-добре.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта