Здравейте,къде е най-удачно да се сложи тапа(метална пластина) при двигател с код на мотора CBBB(2.0/170 CR),защото видях две метални тръби с такъв накрайник.Едната е доста къса и се намира долу ниско малко над картера,а другата е по-дългата и значително удобна влизаща в дроселова клапа ли е 2 в 1 с егр ли е на този мотор....
В момента е затапен на входа дето влиза в клапана от снимка 1,но металната тръба на снимка 2 за какво служи и не е ли там мястото на тапата?Изключен е софтуерно.
https://freeimage.host/i/Fv0zocN
https://freeimage.host/i/Fv0IZEx

2.0 TDI CBBB 170 кс - Затапване на EGR с метална пластина
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Затапване на EGR с метална пластина
Даскале, първо - радвам се да те видя отново!
Второ - мисля, че никъде не е удачно. И то не заради няк'ви еко норми, а заради алгоритъма на работа на мотора.
Със същия двигател съм, та видях мизериите, дето хвърля ЕГР-а там
viewtopic.php?f=24&t=497300
Обаче двигателя си търси потока газове, дето идват от ЕГР-а.
Дори да го изключиш софтуерно, ако не се преработят цялостно таблиците за входящия въздух, това по всяка вероятност ще набива грешки.
Ако все пак става номера, пиши, моля те. И мен живо ме интересува въпроса

Второ - мисля, че никъде не е удачно. И то не заради няк'ви еко норми, а заради алгоритъма на работа на мотора.
Със същия двигател съм, та видях мизериите, дето хвърля ЕГР-а там
viewtopic.php?f=24&t=497300
Обаче двигателя си търси потока газове, дето идват от ЕГР-а.

Дори да го изключиш софтуерно, ако не се преработят цялостно таблиците за входящия въздух, това по всяка вероятност ще набива грешки.
Ако все пак става номера, пиши, моля те. И мен живо ме интересува въпроса
- nikolay_ss
- Мнения: 1128
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Затапване на EGR с метална пластина
На самият изпускателен колектор където ти е на снимка 2 е най-удачно.
ЕГР-а ако е спрян правилно софтуерно - няма никакъв проблем.
Прав си, че може да се оптимизират някои таблици като тази на турбото и SOI, което съответно ще доведе и до по-нисък разход, но не е задължително и без тях мотора ще работи добре.
radotom написа:Обаче двигателя си търси потока газове, дето идват от ЕГР-а.![]()
Дори да го изключиш софтуерно, ако не се преработят цялостно таблиците за входящия въздух, това по всяка вероятност ще набива грешки.
Ако все пак става номера, пиши, моля те. И мен живо ме интересува въпроса
ЕГР-а ако е спрян правилно софтуерно - няма никакъв проблем.
Прав си, че може да се оптимизират някои таблици като тази на турбото и SOI, което съответно ще доведе и до по-нисък разход, но не е задължително и без тях мотора ще работи добре.
Re: 2.0 TDI CBBB 170 кс - Затапване на EGR с метална пластина
Колата е с премахнат физически дпф превантивно заради разни регенерации,греене на генерация до 600 градуса и бутане на нафта в маслото евентаулно.Спряно е софтуерно търсенето на дпф,егр и вихрови клапи.Колата няма нищо общо с преди.Гали се газта и върви.Та ей тук намерих една схема...дали да не сложа и в двата края на потока газове тапа?Не виждам смисъл да въртят излишно и да греят до самия егр?На номер 14 ли да сложа другата?
Предната ми кола с двигател 1.6/105 коня CAYC Комънрейл я карах 5 години по същия начин.Нямаше грешки.До мапер си е.
https://freeimage.host/i/F8GicyG
Гледах в youtube клип https://www.youtube.com/watch?v=hPd9oJQ_zl0 човека обяснява при премахнат егр температурата към турбото се увеличавала,
Та в този смисъл дали няма да му е много "топло" ако се затапи близо до турбото?
https://freeimage.host/i/F8Xqk12
Предната ми кола с двигател 1.6/105 коня CAYC Комънрейл я карах 5 години по същия начин.Нямаше грешки.До мапер си е.
https://freeimage.host/i/F8GicyG
Гледах в youtube клип https://www.youtube.com/watch?v=hPd9oJQ_zl0 човека обяснява при премахнат егр температурата към турбото се увеличавала,
Та в този смисъл дали няма да му е много "топло" ако се затапи близо до турбото?
https://freeimage.host/i/F8Xqk12
- Lupender
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: Audi A4 B9
- Двигател: EA 288
- Местоположение: Благоевград
Re: 2.0 TDI CBBB 170 кс - Затапване на EGR с метална пластина
Затапва се в горния край откъм ЕГР-а, за да не се нарушава функцията на топлообменника.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта