Здравейте!
Търсих подобна тема, но не открих, ако е коментирано моля да ме извините!
Най кратко - какво пречи на горивото да се оттича от помпата при дълъг престой на място? Входящата линия на горивото е потопена почти на дъното на резервоара, а обратната линия  не е потопена в горивото в резервоара. По закона на скачените съдове горивото трябва да се върне по обратния път. Та въпроса ми е, какво в помпата пречи на горивото да се връща?
Благодаря на всички отзовали се, хубава вечер!
			
									
									Горивна помпа Bosh VP37
- goppa
 - VW експерт

 - Мнения: 7988
 - Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
 - Автомобил: Seat Alhambra
 - Двигател: CFFB
 - Местоположение: Горна Оряховица
 
Re: Горивна помпа Bosh VP37
Първо връщашата нафта не е високо в резервоара.
И второ на края на маркуча и има възвратна клапа, така че нафтата не може да тръгне в обратна посока и да източи ГНПто.
А и изходящият клапан на капака на помпата май имаше възвратна клапа в него.
			
									
										
						И второ на края на маркуча и има възвратна клапа, така че нафтата не може да тръгне в обратна посока и да източи ГНПто.
А и изходящият клапан на капака на помпата май имаше възвратна клапа в него.
Re: Горивна помпа Bosh VP37
Благодаря за включването!
На края на кой маркуч има възвратна клапа? Къде се намира - в резервоара?
Изходящия клапан който, ако не бъркам, се намира в щуцера на маркуча за обратната нафта?
Благодаря!
			
									
										
						На края на кой маркуч има възвратна клапа? Къде се намира - в резервоара?
Изходящия клапан който, ако не бъркам, се намира в щуцера на маркуча за обратната нафта?
Благодаря!
- tdi fen
 - Мнения: 4746
 - Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
 - Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
 - Двигател: TDI AGR
 - Местоположение: София
 
Re: Горивна помпа Bosh VP37
А какъв е проблема ? резервоара нама клапан поне аз не съм виждал а съм го разглабял
			
									
										
						Re: Горивна помпа Bosh VP37
По принцип влиза въздух в помпата, а няма теч. но искам да се запозная с принципа на работа...
След като монтирах възвратен клапан на входящата нафта чувствително се подобриха нещата. но е заобикаляне на проблема. Искам да го реша...
			
									
										
						След като монтирах възвратен клапан на входящата нафта чувствително се подобриха нещата. но е заобикаляне на проблема. Искам да го реша...
- 
				cecoa1
 - VW експерт

 - Мнения: 2022
 - Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
 - Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
 - Двигател: AVF
 
Re: Горивна помпа Bosh VP37
Напиши на каква кола е.
			
									
										
						- radotom
 - Модератор

 - Мнения: 19726
 - Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
 - Автомобил: Passat B6
 - Двигател: CBBB
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: Горивна помпа Bosh VP37
Преди помпата имаш ли прозрачен маркуч, където да виждаш постъпващото гориво?
Има ли балончета в него, като е запалена колата?
Имах такъв проблем след смяна на горивен филтър на Шарана.
Оказа се, че съм забравил да стегна скобата на входящото гориво на щуцера на филтъра.
Затруднено палене сутрин и балончета в тръбичката.
Цяла седмица къде ли не се Дзверих, докато не дойде време да проверя за спукване и това маркучле ...
			
									
										
						Има ли балончета в него, като е запалена колата?
Имах такъв проблем след смяна на горивен филтър на Шарана.
Оказа се, че съм забравил да стегна скобата на входящото гориво на щуцера на филтъра.
Затруднено палене сутрин и балончета в тръбичката.
Цяла седмица къде ли не се Дзверих, докато не дойде време да проверя за спукване и това маркучле ...
Re: Горивна помпа Bosh VP37
Да, съжалявам, трябваше да напиша автомобила - Шкода Фабия 1, 1.9 SDI
Няма прозрачен маркуч преди филтъра. Не е от филтъра, не е и от клапанчето което се монтира на филтъра. Маркучите около помпата, и дюзите са подменени с нови и няма разлика. Съмнението ми е там където маркучите се свързват с шлауха към резервоара, но основно искам да разбера има ли възвратен клапан в системата и къде се намира, за да се ориентирам в нещата.
Благодаря ви за включването!
			
									
										
						Няма прозрачен маркуч преди филтъра. Не е от филтъра, не е и от клапанчето което се монтира на филтъра. Маркучите около помпата, и дюзите са подменени с нови и няма разлика. Съмнението ми е там където маркучите се свързват с шлауха към резервоара, но основно искам да разбера има ли възвратен клапан в системата и къде се намира, за да се ориентирам в нещата.
Благодаря ви за включването!
- samo_pechka
 - Мнения: 9065
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Горивна помпа Bosh VP37
В тия помпи въздух "влиза" основно от три-четири-пет места .
1) ГНП: от семерингата на вала ( в студено време се проявява остро , ако е оттам) . Класика е кога има проблем с отдушника на резервоара, тогава дори и при здраво ГНП, го точи . Има едно клапанче и на самото ГНП , на капака на ГНП-ето е, което по начало не е нещо уау и си пуска там... Т.е. често не е точно конкретната причина за проблема, но в съчетания с посочените по-долу , се проявява .
2) от маркучета за обратната нафта по дюзи.
3) от термостатния клапан,ако го има на гор.филтър , там има едни о-пръстени. Опичат се.
4) от напукани горивопроводи и други проблеми , по веригата резервоар-сонда гориво-горивен филтър-ГНП.
			
									
										
						1) ГНП: от семерингата на вала ( в студено време се проявява остро , ако е оттам) . Класика е кога има проблем с отдушника на резервоара, тогава дори и при здраво ГНП, го точи . Има едно клапанче и на самото ГНП , на капака на ГНП-ето е, което по начало не е нещо уау и си пуска там... Т.е. често не е точно конкретната причина за проблема, но в съчетания с посочените по-долу , се проявява .
2) от маркучета за обратната нафта по дюзи.
3) от термостатния клапан,ако го има на гор.филтър , там има едни о-пръстени. Опичат се.
4) от напукани горивопроводи и други проблеми , по веригата резервоар-сонда гориво-горивен филтър-ГНП.
Re: Горивна помпа Bosh VP37
Много благодаря за намесата.
Възможно ли е да влиза въздух от семеринга или уплътненията на горивната помпа, а да няма теч при работа?
Клапанчето на капака на помпата - на изхода към обратната нафта е възвратен клапан, така да разбирам? значи той пази да не се връща горивото обратно?
Маркучлетата за обратната нафта са и между дюзите са сменени без ефект.
Термостатния клапан е подменен, както и о пръстенчетата на него, едно синьо и едно черно (ще съм задължен някой да обясни защо са различни на цвят и как е правилно да се монтират) - пак без ефект.
веригата резервоар -горивен филтър не е проверявана основно.
за одушника на резервоара - нямам проблем с вакуум в резервоара, капачката се отваря лесно, по какъв друг начин мога да съдя за състоянието на клапана, и къде се намира?
Благодаря още веднъж!
			
									
										
						Възможно ли е да влиза въздух от семеринга или уплътненията на горивната помпа, а да няма теч при работа?
Клапанчето на капака на помпата - на изхода към обратната нафта е възвратен клапан, така да разбирам? значи той пази да не се връща горивото обратно?
Маркучлетата за обратната нафта са и между дюзите са сменени без ефект.
Термостатния клапан е подменен, както и о пръстенчетата на него, едно синьо и едно черно (ще съм задължен някой да обясни защо са различни на цвят и как е правилно да се монтират) - пак без ефект.
веригата резервоар -горивен филтър не е проверявана основно.
за одушника на резервоара - нямам проблем с вакуум в резервоара, капачката се отваря лесно, по какъв друг начин мога да съдя за състоянието на клапана, и къде се намира?
Благодаря още веднъж!
- tdi fen
 - Мнения: 4746
 - Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
 - Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
 - Двигател: TDI AGR
 - Местоположение: София
 
Re: Горивна помпа Bosh VP37
Огледай хубаво помпата за течове
			
									
										
						- samo_pechka
 - Мнения: 9065
 - Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
 - Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
 - Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
 
Re: Горивна помпа Bosh VP37
nesor_v написа:Възможно ли е да влиза въздух от семеринга или уплътненията на горивната помпа, а да няма теч при работа?
Да, теч може да няма . Теча е вече напредналата/крайната му фаза . Но често има едно натрупване на мръсотия/гумен прах и т.н. около вала /фланеца на ГНП и стои едно като мазен налеп. Отначало почти го няма, после има лек филм, след това вече е по-дебел и т.н.
Една от причините е проста-износването с годините, няма нищо вечно.Да се провери за луфт вала. Във втория случай се налага отваряне/ремонт на ГНП.
И третата причина е карането с масла, олиа и други мазгочи , различни от АДГ в студа. Смазването в тая област се компрометира сериозно и не трае семерингата дълго.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Angel_ и 65 госта