Golf 6 1.6 TDI 105 кс - Играят оборотите и двигателят тресе
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6 1.6 TDI 105 кс - Играят оборотите и двигателят тресе
Купих си VCDS - грешки в двигателя няма..........
- tdi fen
- Мнения: 4760
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 6 1.6 TDI 105 кс - Играят оборотите и двигателят тресе
Според мен не се занимавай карай я така мой познат с този мотор смени и четирите дюзи с нови и продължи да тресе накрая се ядоса и я продаде почти без пари предвид че беше дал около 2500 за ремонта
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6 1.6 TDI 105 кс - Играят оборотите и двигателят тресе
Проблемите продължават.... днес карайки я да сменя гумите... първо светна лампата за подгревните свещи, малко след нея и чека. Влезна в сервизен режим и повече от 2500 оборота не може да вдигне. Смених гумите и се прибрах. Закачих VCDS и проблемът е EGR.......Изгледах видеа за чистенето му - заврян е на кофти място и без подемник няма да се справя. Дайте акъл кво да правя. Чух че ги изключвали софтуерно?
Re: Golf 6 1.6 TDI 105 кс - Играят оборотите и двигателят тресе
Не претендирам мнението ми да е меродавно, може и чиста случайност да е , но всичките ми познати с този мотор са с или минали, или настоящи, или бъдещи проблеми с него. Дюзи, разтрисане и т.н...Ако всичко е нормално при покупката, то непременно има подводен камък някъде и е въпрос на време новия собственик "да изреве"..
- PzKpfW
- Мнения: 248
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 3:48
- Автомобил: Golf 6
- Двигател: CAYC
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 6 1.6 TDI 105 кс - Играят оборотите и двигателят тресе
Има доста изписано по темата във форума. Проблема с EGR при тези двигатели е, че се чупи механизма, който свързва електромотора с клапата. В момента, в който електромотора не може да си прави крайните положения светва грешка. Много преди това обаче поради хлабавата връзка между моторчето и клапата тя си прави каквото поиска и може да има трудно палене или да мени оборотите, особено на студен двигател.
Друга причина за нестабилни обороти може да бъде неправилно зацепване на ремъка. Може да се провери сравнително лесно с комплекта блощиращи щифтове и гребена за коляновия вал. Според мен обаче проблема ще се реши напълно след смяна на EGR.
В никакъв случай не бих нарекъл този двигател проблемен. Голфа го карам вече 15 години. Да, смених EGR на 250000км, сега е на 352000. На 330000 смених комплект съединител, демпфер маховик и ремъка на маслената помпа. По горивната система всичко си е оригиналното, DPF-а също е наличен и не създава проблеми.
Друга причина за нестабилни обороти може да бъде неправилно зацепване на ремъка. Може да се провери сравнително лесно с комплекта блощиращи щифтове и гребена за коляновия вал. Според мен обаче проблема ще се реши напълно след смяна на EGR.
В никакъв случай не бих нарекъл този двигател проблемен. Голфа го карам вече 15 години. Да, смених EGR на 250000км, сега е на 352000. На 330000 смених комплект съединител, демпфер маховик и ремъка на маслената помпа. По горивната система всичко си е оригиналното, DPF-а също е наличен и не създава проблеми.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: cecoa1, Google [Bot] и 71 госта