Двигателят е 1.9D 1Y. Като я взех преди 2 год. стрелката за темп. на таблото си седеше в белия сектор. Веднага смених термостата и колата започна да загрява до макс. 70-75 град., като перката включваше малко преди 90гр. След това смених 2-ри термостат промяна нямаше. Според Аутотехника (Пловдив) проблема е в уреда на таблото, замериха го и казаха че не винаги отчита вярните темп. И понеже уреда винаги показваше що годе едни и същи температури приех техния отговор и реших, че просто има нужда от калиброване. Един ден обаче се усъмних, че перката на радиатора ми включва по – рано …. оказах се прав. Сложих си нормален датчик (първата скорост на около 92 гр. ако не се лъжа), колата продължи да си загрява до 70-75 гр., но перката започна да включва на около 90, та и след това. Това ме кара да се замисля, че все пак уреда на таблото си ок, а другаде е причината. Преди 2 мес. отново смених термостат, но нищо, не иска да загрее до нормалните 90 град. тази кола.
Има и още нещо, което ме смущава и може би е свързано с този проблем – в казанчето на охладителната ми система има отлагания приличащи на ръжда (а може би са)
