Горивен филтър ГОЛФ3-любопитно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Горивен филтър ГОЛФ3-любопитно

Мнениеот googo » Пет 23 мар 2007 12:13


Здравейте,колеги :!:Не открих в търсачката това което не ми е ясно а то е:Имах проблем с горивния филтър на Голф3 1,9Д.От горе на филтъра има РВС накраиник в който влиза излишната нафта във филтъра а от там в резервоара.На мен ми смучеше въздух от този накрайник и понеже той варви с филтъра аз реших да сложа от ФОРД който е сащтия но без този накраиник а маркучите саединих с права трабичка.За сега нямам никакви проблеми но въпросат ми е защо се връща нафтата в филтъра като може направо в резервоара и да не ти прави проблем РВС накрайника.
Предполагам да се топли зимата ама да бяха го направили метален.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 23 мар 2007 12:15


Връща се във филтъра, защото пътят е по кратък, отколкото до резервоара.


Потребителски аватар
googo
Мнения: 117
Регистриран на: Чет 01 мар 2007 14:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот googo » Пет 23 мар 2007 12:47


Е колега той от там пак отива кам резервоара кое му е краткия пат :shock


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пет 23 мар 2007 12:49


Както каза ти този клапан е за да затопля нафтата в филтъра и да влиза по топла в помпата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 23 мар 2007 14:51


dani_94 написа:Както каза ти този клапан е за да затопля нафтата в филтъра и да влиза по топла в помпата.

:да:
ОФФ:Сега разбираш и защо ФВ е добре направена кола-майсторлъка е в тънкостите :wink:


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пет 23 мар 2007 19:14


Колега googo - предполагам ти е взимало въздух от там заради една гарнитура под този клапан !Както и да е - функцията му е да вкарва обратното гориво при минусови температури във филтъра с цел затопляне и недопускане на желиране - при по - топло време горивото се връща директно в резервоара без да минава през филтъра.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта