Двигател 1.9 TD AAZ на VW Caravelle

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Двигател 1.9 TD AAZ на VW Caravelle

Мнениеот PACH » Чет 29 мар 2007 13:15


Здравейте колеги,наскоро приспособихме такъв двигател на буса ми но имаме проблем със закачането на маркучите от турбината.Може ли някой да сложи схема и да покаже кое къде се закача.Днес направих малко снимки и довечера ще ви покажа как е в момента.

PP
Ако има някой колега от Бургас с такъв двигател ще помоля да ми пише направо практически да видя как е всичко.




Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 29 мар 2007 18:52


Много прсото: два маркуча за маслото, входа идва от масления филтър изхода отива към картера, студения въздух от филтъра отива към студената страна на турбото (централният отвор) нагнетения въздух (студен) от студената част отива към смукателният колектор. Там е добре да се сложи интеркулер. За топлият въздух (изг. газове) е лесно, турбото е на колектора и от там аспуха :) кво стана намери ли колектор от бус или приспособи нещо?


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Чет 29 мар 2007 20:35


Ами днес разпечатах уголемени снимки на маркучите от онзи файл който ми прати и понеделник ще закачим наново системата с майстора ми.Дано всичко да е ОК.Иначе взех колектор от JX Мотор и сега турбината я преместих където е на 1.6 ТД.Продължавам да търся дизелова 5-степенна кутия от 1.6 ТД защото с бензиновата не става.На средни обороти без настъпване карам с 80 км. което ми е малко.Искам на тези обороти поне със 100 да върви ;)


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Чет 29 мар 2007 21:27


Не искам да те разочаровам много но дизеловите скорости (3Н) 5 ст. на 110 е над 3500 об. ако това те остройва...


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Чет 29 мар 2007 22:08


Напълно ме устройва,сега се чудя как да си закача оборотомер.Ама динамото ми май няма изход за оборотомер.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MapTo_D и 57 госта