1,9 тди 90 коня -240км/ч ???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Сря 02 май 2007 0:39


marttyy написа:moito tdi pove4e ot 190 ne iska. dali ne se e zapushilo turboto

Какво искаш от 90 коня???То е умряло от скръб :twisted:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 май 2007 10:05


marttyy написа:moito tdi pove4e ot 190 ne iska. dali ne se e zapushilo turboto

Толкова му е нормалното 190-195.То всъщност това са показания на километража в реалност е дори с 10ина км./ч. по-малко.


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Сря 02 май 2007 10:34


Точно така - по каталожните данни 180 е макс. скорост на ТДИ 90к.с.!
Ама то и повече не му трябва при нашите улици, къде в БГ ще се поддържа таз скорост безопасно :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 02 май 2007 10:38


Jetman написа:Точно така - по каталожните данни 180 е макс. скорост на ТДИ 90к.с.!
Ама то и повече не му трябва при нашите улици, къде в БГ ще се поддържа таз скорост безопасно :D

178 по-точно.На магистралата можеш да я поддържаш.Ама то идеята е колата да има висока максимална за да можеш на 120-140 да си я караш на 2500-3000 оборота ,а не на 4200 да не можеш си чуеш лафа :lol:


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Сря 02 май 2007 11:09


Абе те нашите магистрали са такива че у Европата 2-ро класните им пътища са по-добри :lol: но принципно стават за 160-180. Виж това за оборотите и шума не ми мина през ума на първо четене :oops:


Потребителски аватар
sal
Мнения: 41
Регистриран на: Чет 15 фев 2007 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sal » Сря 02 май 2007 13:15


Ми на мойта максимума и е 180 и тва на 3500-3600 оборота на 5-та, на 3000 оборота съм със 150, кво повече ти трябва по БГ пътищата


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 02 май 2007 14:34


Колеги, тука не става въпрос колко вдигат колите ви, а за колко време ги вдигат. Защото Аудито двига "само" 240, защото скоростната кутия не му позволява да вдигне повече. Ако сте гледали клипа, при 240 е на 5300 оборота, което за дизел е повече от мъчение. Сега Тонито каза, че ще слага 6-скоростна кутия и тогава ще вдига 260 без проблем. :D


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Сря 02 май 2007 15:01


Съгласен съм колега - Аудито е мания отсякъде и смятам че няма по-добра кола от него пак и дизел като е хем лети хем не гори :bowdown
Значи ако найстина продължи да я тунингова и мине 260 ще стане нещо невиждано - направо за рекорд!


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Сря 02 май 2007 22:12


Jetman написа:Съгласен съм колега - Аудито е мания отсякъде и смятам че няма по-добра кола от него пак и дизел като е хем лети хем не гори :bowdown
Значи ако найстина продължи да я тунингова и мине 260 ще стане нещо невиждано - направо за рекорд!

Такъв филм няма,ако ще да е със 100 тунинга.Няма как да върви и да не гори.Колкото и добър да е двигателя-челното съпротивление е площа по скоростта на квадрат.Откъде ще дойде таз енергия за преодоляването му???


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Чет 03 май 2007 12:44


Идеята ми беше че ще гори доста по-малко от някоя бензинова бегачка при 240км/ч :!: Нямам предвид че ще запази каталожния разход на гориво при тоз тунинг и таз скорост :)
Поздрави :beer


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Чет 10 май 2007 18:54


Jetman написа:Идеята ми беше че ще гори доста по-малко от някоя бензинова бегачка при 240км/ч :!: Нямам предвид че ще запази каталожния разход на гориво при тоз тунинг и таз скорост :)
Поздрави :beer

А на мен ми е интересено при една и съща скорост тунингованата/разбирай с чип/или нетунингованата харчи по-малко???
Поздрави :)


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Чет 10 май 2007 20:29


Ами зависи колега може да понижи, но може и да качи разхода(иначе реклами много :) ) ... много зависи от конкретния двигател и от правилната версия на програмното осигуряване на чипа и т.н. :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 10 май 2007 21:59


Ако чипа е напваен добре при една и съща скорост го сваля.Ама има доста "недойзпипани" чипове.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта