Колата се счупи

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 28 май 2007 19:13






Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Пон 28 май 2007 19:20


Ехе, гледай я тази турбина колко е изтрадала. Добре де, и ще ти кацне на 500 левчета и кво става, пак никаква гаранция. То по принцип всеки си решава, аз имах възможност да ги дам тия пари за ново турбо, и ги дадох защото не ми се рискува после пак да търся. А и освен това за чипа трябва здрава турбина.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 28 май 2007 19:22


400 лв. ще ти е всичко.Турбината е била работеща преди да я свалят.Верно е че има риск ,ама всеки си решава 400 срещу 1200.
P.S. Тва беше първото дето ми изпадна.Обяви още доста :?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пон 28 май 2007 19:50


Ами въпроса е дали колегата мисли още доста да кара колата или ще я сменя!? Сещате се какви са вариантите в двата случая :wink:


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Вто 29 май 2007 13:56


Момчета, проверих я - турбината се е смляла, освен това има много голям луфт на оста абе нищо не става от нея :cry: Ако някой има инфо за такава турбина втора употреба - читава, пишете. Тя е Garret VNT15
028145702Р. Това е засега.


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 29 май 2007 14:28


Колега а според тебе защо се получи това ? Имаше ли някакви симптоми преди това ? Та да се пазиме и ние.


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4434
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Вто 29 май 2007 14:39


Може би най важното нещо е: като се кара на обороти и кото спреш остави колата да работи на празен ход 2 минути. По този начин оста на турбината ще се охлади от циркулацията на масло. На мене днеска в Супер Дизел пак ми го казаха това. Оста може да се нагрее до червено като се кара бързо и дълго време. В момента в който спреш и изгасиш двигателя маслото спира да циркулира и това което е останало в турбото моментално се спича (или там не знам каква дума беше). И вече на следващото палене новото масло което потича не смазва добре защото повърхността на оста не е чиста. Може да не съм го обяснил много точно, но като цяло принципа е това.


Потребителски аватар
sharan4e
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот sharan4e » Вто 29 май 2007 18:01


Колегата ABSOLUT е много прав :!: Но това не значи че не съм го знаел това нещо. Просто колата е внос от Италия и макар, че не ги харесвам тези като култура просто нямаше тогава какво да взема...
Симптома(както после разбрах де), че турбото ще сдава или е сдало багажа при мен се прояви като доста силно виене, което се е получило от това, че лопатките са драли по ал. корпус :cry: и от там КПД-то на надува е било не каквото трябва. Мисля, че като сложа новата турбина ще има голяма разлика във вървенето.
Ако имате инфо за такава, моля пишете.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта