http://cgi.ebay.de/VW-Golf-3-TDI-Turbolader-1Z-Garrett_W0QQitemZ300113384027QQihZ020QQcategoryZ61310QQrdZ1QQcmdZViewItem
200 еврейчета.
Колата се счупи
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Ехе, гледай я тази турбина колко е изтрадала. Добре де, и ще ти кацне на 500 левчета и кво става, пак никаква гаранция. То по принцип всеки си решава, аз имах възможност да ги дам тия пари за ново турбо, и ги дадох защото не ми се рискува после пак да търся. А и освен това за чипа трябва здрава турбина.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ABSOLUT
- Мнения: 4434
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Може би най важното нещо е: като се кара на обороти и кото спреш остави колата да работи на празен ход 2 минути. По този начин оста на турбината ще се охлади от циркулацията на масло. На мене днеска в Супер Дизел пак ми го казаха това. Оста може да се нагрее до червено като се кара бързо и дълго време. В момента в който спреш и изгасиш двигателя маслото спира да циркулира и това което е останало в турбото моментално се спича (или там не знам каква дума беше). И вече на следващото палене новото масло което потича не смазва добре защото повърхността на оста не е чиста. Може да не съм го обяснил много точно, но като цяло принципа е това.
- sharan4e
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 24 фев 2007 20:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Колегата ABSOLUT е много прав
Но това не значи че не съм го знаел това нещо. Просто колата е внос от Италия и макар, че не ги харесвам тези като култура просто нямаше тогава какво да взема...
Симптома(както после разбрах де), че турбото ще сдава или е сдало багажа при мен се прояви като доста силно виене, което се е получило от това, че лопатките са драли по ал. корпус
и от там КПД-то на надува е било не каквото трябва. Мисля, че като сложа новата турбина ще има голяма разлика във вървенето.
Ако имате инфо за такава, моля пишете.

Симптома(както после разбрах де), че турбото ще сдава или е сдало багажа при мен се прояви като доста силно виене, което се е получило от това, че лопатките са драли по ал. корпус

Ако имате инфо за такава, моля пишете.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта