Проблем с токове
- Deputata
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
- Автомобил: VW Golf3 1900 TD
- Двигател: AAZ 1994
- Местоположение: Троян
- Контакти:
Проблем с токове
От два дена като завъртя ключа нищо не светва по таблото, въртя но не иска да запали. Връщам ключа и от втория опит светват лампичките по-таблото и колата пали без проблем. Тази сутрин решавам да запаля отново но уви пак няма никакви токове по таблото. Въртя отново, пак няма никой. Така от 30 опит се появи ток до таблото и лампите светнаха. Колата пали веднага. Четох из форума, но мнения много и различни. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Пробвал ли си да провериш
следните неща можеш да провериш:
1. Клемите на акумулатора за окисляване
2. Контактния блок в ключа на кормилото.
По т.2 - е малко по- сложна проверката. Аз когато не щеше да пали- а от сетния път.. палеше се оказа че е от контакнтия ключ - смених контактния блок и всичко се оправи.
1. Клемите на акумулатора за окисляване
2. Контактния блок в ключа на кормилото.
По т.2 - е малко по- сложна проверката. Аз когато не щеше да пали- а от сетния път.. палеше се оказа че е от контакнтия ключ - смених контактния блок и всичко се оправи.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пробвал ли си да провериш
krraynov написа:2. Контактния блок в ключа на кормилото.
По т.2 - е малко по- сложна проверката. Аз когато не щеше да пали- а от сетния път.. палеше се оказа че е от контакнтия ключ - смених контактния блок и всичко се оправи.

- Deputata
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 0:23
- Автомобил: VW Golf3 1900 TD
- Двигател: AAZ 1994
- Местоположение: Троян
- Контакти:
Днес отстраних проблема с токовете. При майстор естествено. И той първо почна с контактния ключ. Купихме (12лв.), смени го и пак ту има, ту няма ток. И се почна едно разглабяне на кори, по цялата верига и се оказа че проблема е в едно голямо реле, през което минава всичко - запалване, подгряване. Намира се над блока с бушони и релета, зад ключа на фаровете е скрито. Оказа се че е претоварвано и две бубинки са се по изпекли. Зачистихме ги, напаснахме ги и тока дойде. Явно това реле е комбинирано и затова е толкова голямо, а и цената му е кам 60лв. Слава богу засега се разминах без да го купувам, но за в бъдеще ако се наложи ще знам какво е. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gopa80 и 123 госта