Променлива мощност Пасат 1.9ТД

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
AntonioLuk
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
Автомобил: Пасат
Двигател: APT 2000г
Местоположение: Бургас

Променлива мощност Пасат 1.9ТД

Мнениеот AntonioLuk » Вто 12 юни 2007 8:03


Здавейте!
От 8 месеца имам Пасат 1.9ТД. Състоянието на мотора е много добро / независимо от възрастта си /, ако съдя по разхода на масло. Но забелязах, че понякога, обикновено преди да е достигнала работна температура има по-голяма мощност и ускорение. Това ме озадачава. Не е причината в горивото, винаги е от ЛУКОИЛ. Надявам се да успеете да ми подскажете на какво се дължи това.

Благодаря предварително на всички.




Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Вто 12 юни 2007 9:43


В повечето случаи е така, че дори и на бензиновите двигатели.
Когато двигателя се затопли, повечето детайли по всмукателните тръби също се затоплят и като резултат засмуквания въздух също е топъл, по-неплътен и с по-малко кислород. Отделно и турбината ти се нагрява много и тя също допринася за затопляне на въздуха. Затова обикновенно на турбодизелите се монтират междинни охладители (интеркулер) между турбината и двигателя за да компенсира (донякъде) загряването и да постъпва по-студен въздух в двигателя.


AntonioLuk
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
Автомобил: Пасат
Двигател: APT 2000г
Местоположение: Бургас

Мнениеот AntonioLuk » Вто 12 юни 2007 10:50


Ок. Дотолкова и аз съм запознат, но това не е винаги. Не се усеща всяка сутрин, така да се каже. Сравнително рядко се усеща.
А като стана въпрос за интеркулър-а, възможно ли е да си поставя такъв? Не зная дали няма да има проблем с компютъра, да го бърка нещо?


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Вто 12 юни 2007 10:57


Аз преди имах Г2 1.6ТД (без кулер) и се усещаше всяка сутрин!
Ако си с обикновен 1.9ТД мисля, че нямаш компютър или поне не е толкова усложнено както при ТДИ и кулера няма да е проблем да се сложи.


AntonioLuk
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
Автомобил: Пасат
Двигател: APT 2000г
Местоположение: Бургас

Мнениеот AntonioLuk » Вто 12 юни 2007 14:47


Благодаря за инфото :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], icko_stanev, iwan33 и 139 госта