AFN 1.9TDI поражения след маслен(хидравличен) удър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 01 юли 2007 22:16


andro_ написа:
Rumen написа:
boisan написа:това е хубаво дето си го направил штом като двигателя е поизносен пуши през отдушника и добре си извел омасления пошек но там кадето си сложил тапа "Пещерска" е по добре да поставиш един спортен филтър леко конусовиден за да може турбото да не се затормозява от недостиг на въздух заштото то е изчислено през какви отвори да смуче :049:
:да:
Евала за идеята! Не ми беше хрумвала, само незнам дали ще намеря толкова малък някъде! Ако си виждал някакви такива спортни филтри (между другуто от значение е да е с "изход" горе-долу колкото тапа от Пещерска) подскажи моля те!

Имаш дебитомер най-вероятно преди тапата.Той няма да отчете въздуха от филтъра и ще ти обеднее сместта.По-добре с тапата :wink: .

:да: .Пък и такъв филтър незнам от де ще се намери.




Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Пон 02 юли 2007 7:58


andro_ написа:Имаш дебитомер най-вероятно преди тапата.Той няма да отчете въздуха от филтъра и ще ти обеднее сместта.По-добре с тапата :wink: .

Логично е, но не съм напълно съгласен. Предполагам (да не кажа, че съм почти сигурен), че когато са правили сметките са отчели въздуха, който постъпва от картерните газове (в моя случай евентуално от някакво филтърче). Между другото точно по тоя начин (като следят показанията на дебитомера) "хващат" работата на EGR - наричат го индиректно - ако EGR не таботи дебитомера ще подава стойности за по-голямо количество въздух преминал през него.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 02 юли 2007 8:44


То другото нещо е че от ВАГ-Ком можеш да пуснеш повечке гориво ако стане бедна сместа ,ама филтърът е най-големия проблем.Отделно се чудя дале картерните газове с масло не играят няква роля при мазането на турбината :?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пон 02 юли 2007 8:49


Rabbit_TDI написа:То другото нещо е че от ВАГ-Ком можеш да пуснеш повечке гориво ако стане бедна сместа ,ама филтърът е най-големия проблем.Отделно се чудя дале картерните газове с масло не играят няква роля при мазането на турбината :?
не играят никаква роля-спокоино;а и на ПД е малко трудно да променяш горивото :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 02 юли 2007 8:51


niks76 написа:
Rabbit_TDI написа:То другото нещо е че от ВАГ-Ком можеш да пуснеш повечке гориво ако стане бедна сместа ,ама филтърът е най-големия проблем.Отделно се чудя дале картерните газове с масло не играят няква роля при мазането на турбината :?
не играят никаква роля-спокоино;а и на ПД е малко трудно да променяш горивото :wink:

Камък ми падна от сърцето :) И мойте газове ще спрат да вървят към мотора в най-скоро време.


Потребителски аватар
boisan
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Мнениеот boisan » Пон 02 юли 2007 18:58


да ама не, то преди да се сложи тапа от там точно е трябвало да се засмуква въздух които е разчетен за дебитомера като допълнителен, а спортния филтър е като конус с диаметър около 13см, :deal 5см отпред и дължина 10см приблизително намират се в магазините за филтри, трябва да е въздушен и му се прави преход за отвора :deal



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 74 госта