Искам да попитам за мнението ви относно VW Golf3 1,9 TDi 4x4 комби.
Какъв му е разхода на нафта и цялостното ви мнение за тази конфигурация?
VW Golf 1,9TDi 4x4 Kombi - разход, общо мнение?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
VSOne написа:Е да де, ама комбинацията с 4х4 била по-стабилна в зимни условия и разхода на гориво не се отличавал чак толкова много.
Ми отличава се с 0.5 л/през цялатга година/.Разликата зимно време е че по планински места в завой/1-10 пъти годишно/в стабилно хлъзгаво ще се движиш със средна скорост 50 км./ч. вместо 35-40 км./ч.Освен ако не бачкаш в някой планински курорт.На Г3 4Х4 не е системата торсен на ауди куатро ,а е постоянно зацепено 4Х4



- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Според мен пък 4х4 си е със съвсем различно държание като цяло на автомобила. Карал съм такъв, само че Бора, и има голяма разлика дори и на сухо (естествено, като го настъпваш в завои
). Много по-приятно се кара, отколкото кола с предно. По принцип на голф системата е синхро, и доколкото знам е с вискосъединител, т.е. не е постоянно 4х4 както каза колегата. Едва при приплъзване на задния мост се предава въртящ момент към него, защото вискозитета на съединителя се покачва (тук е и недостатъка на системата "синхро", че това прехвърляне не става веднага, а има инертност). Наистина, има някакъв %, който винаги отива до задните колела, но той е минимален, и едва ли покачва разхода толкова забележимо. Няма триещи се части по вискосъединителя, така че той е много издържлив, и общо взето няма проблеми с него.
