доливане на масло??

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

доливане на масло??

Мнениеот MapTo`` » Съб 18 авг 2007 23:19


голф 2 1.6 тд нормално ли е да е изгорил около 200грама за 6000хил.км карам го с кастрол 10w40 заради турбото




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 18 авг 2007 23:20


Чудесно е че е изгорил 200 грама-кое те учудва :)


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MapTo`` » Съб 18 авг 2007 23:29


ништо неме учудва тои мотора ми е след 1-ви ремонт вече е на около 30-40хил след ремонта и просто питам :) а пук ми прави впечетление че като карам вечерта и има някои зад мен на фарове че си пуши отзад но не много а можеби това са си самите изгорели газове деда знам и аз или се вманиачавам :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 18 авг 2007 23:32


Вечер на фарове е нормално да пуши най-малкото щото изгорелите газове са по-топли.Важното е през деня да не пуши и то постоянно :wink: По принцип поносимия разход е до 1-1.5 л./10000 км.


Потребителски аватар
MapTo``
Мнения: 273
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот MapTo`` » Съб 18 авг 2007 23:38


не през деня няма проблем в смисъл такъв при първоначално палене доакто стабилизира изпушва даже сега лятото неизпушва толкова много и след това като си загрее малко до 3000-3500 няма пушене от тези обороти нагоре вече пуши черно което смятам че е нормално за печка :) но сега от два три вечера като гледам на страничното огледало и ми се струва 4е пропушва но това при тругване и до 2400 оборота примерно но това са явно изгорелите газове защтото неса сажди :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 19 авг 2007 10:18


Всичко и е ОК-Карай спокойно и се кефи :drive


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 19 авг 2007 14:46


нормално е . но с какво помага това 10W40 на сто годишното ти турбо .

как може в германия на бензиностанция един литьр арал 15W40 ДА СТРУВА 11 ЕВРА А ТУК ДА Е 6.50ЛВ НАЛИВНО какво става . аз плашам 6.50 магазина 5.80 . тьрговец на едро 5.50 .вносителя 5.40 транспорт 0.40лв и тои да изкара нещо 0.20 . или цената платена за литьр на производителя =4.80лв=2.35евро
вьпросче ; дали онова масло от 11 евра е == на нашето от 2.35евра или 3.15евра .

за пушека от жозилото ти за този мотор ако не туши значе не вьрви . може и тои да се изчисти но не е необходимо .цял ден за няма нищо ще оставиш в някои сервиз сума = на возилото за реглажи и настроики

като се скапе турбото ша му турим внт 15 или 17

щом гори под 5 л/100км кво ти пука .


chocho1
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 14 май 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот chocho1 » Нед 19 авг 2007 15:15


kombito-tdi написа:нормално е . но с какво помага това 10W40 на сто годишното ти турбо .

как може в германия на бензиностанция един литьр арал 15W40 ДА СТРУВА 11 ЕВРА А ТУК ДА Е 6.50ЛВ НАЛИВНО какво става . аз плашам 6.50 магазина 5.80 . тьрговец на едро 5.50 .вносителя 5.40 транспорт 0.40лв и тои да изкара нещо 0.20 . или цената платена за литьр на производителя =4.80лв=2.35евро
вьпросче ; дали онова масло от 11 евра е == на нашето от 2.35евра или 3.15евра .

за пушека от жозилото ти за този мотор ако не туши значе не вьрви . може и тои да се изчисти но не е необходимо .цял ден за няма нищо ще оставиш в някои сервиз сума = на возилото за реглажи и настроики

като се скапе турбото ша му турим внт 15 или 17

щом гори под 5 л/100км кво ти пука .
:да:


Само да добавя,че и тук арал бутилирано е 11 евро. В Германия наливно ли беше, че го сравняваш?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 19 авг 2007 23:02


за да не подвеждам никои .и двете масла са наливни естественно но бутилирано 15W40 на 22лв .да се вземе в предвид че пиша за НАИ-ЕФТИНОТО МАСЛО в германия арал на бензиностанция арал .
чочко искам снимка на маслото ако може разбира се .изкарвам ти малко една справка за да не си пишем само глупости на лични стига ми и ми хартисва вассо76 дето му ''скьрца нещо от зад'' http://emk-33.com/MASLA/web/ARAL.htm .може и цената в немско да е завишена заради високия им стандарт примерно а наща намалена заради големите ни заплати или разработват пазар все тая аз карам приста лидер на 18лв 4лт тубата.

много малко масло е изгорило дизелчето може ремонта да е сполучлив не са ебаваите сьс старото че са идосвам :smackbum
като има :BBQ са обаждаите :018: :офф



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 118 госта