на 5та някаде кам 3100 оборота спира да ускорява, не само това но после вече не въври нормално без ряз е( все едно няма турбо), като изгася и запаля отново си тръгва нормално , турбината си се вкл. и дърпа и пак до тези 3100-3200 оборота умира. Видях подобни теми но не ми стана много ясно от какво може да е.
Забравих да кажа че на място мога да си я изфорсимар колкото искам. а на 5та не върви над 140 на равен. Дебитометър ли е, клапан ли , дайте някаква идея. Днес ми го направи това за първи път, преди 180 съм хващал.
Г4 ТДИ 90 коня на 140 спира да върви
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега няма кво да се чудиш-качвай колата на ВАГ-Ком в движение и гледай.Дебитомера се хваща по показанията на 3та на газ докрай-трябва да покаже 850 единици.На същото нещо турбината трябва да надуе 1800-1900/в зависимост от текущото атмосферно налягане/.Оттам нататък могат да се гледат още доста и по дребни нища-най-доброто е ден запис на работат на турбото спрямо обортите и Н75.Катализатор ако имаш направо го изтърбуши без да му мислиш
Колекторите също когато и да ги изчистиш все е на далавера ,ама ме съмнява от тях да е проблема-при тях колата става като цяло мудна,но не се осеща осезаем проблем като при тебе - всъщия ред на мисли е добре да си намалиш ЕГР-а/с ВАГ-Ком/ да бачка най-малко ,а ако е възможно за твоя мотор направо да го запушиш.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта