Г4 ТДИ 90 коня на 140 спира да върви

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Г4 ТДИ 90 коня на 140 спира да върви

Мнениеот kuban » Съб 25 авг 2007 18:49


на 5та някаде кам 3100 оборота спира да ускорява, не само това но после вече не въври нормално без ряз е( все едно няма турбо), като изгася и запаля отново си тръгва нормално , турбината си се вкл. и дърпа и пак до тези 3100-3200 оборота умира. Видях подобни теми но не ми стана много ясно от какво може да е.
Забравих да кажа че на място мога да си я изфорсимар колкото искам. а на 5та не върви над 140 на равен. Дебитометър ли е, клапан ли , дайте някаква идея. Днес ми го направи това за първи път, преди 180 съм хващал.




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 25 авг 2007 19:08


Имаше тема за това как се почиства всмукателния колектор на 1.9ТДИ, обикновенно е пълен с мизерия.

Най-вероятно и ти имаш същия проблем, провери темата имаше много снимки и обяснения от Ventoman и RabbitTDI


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 25 авг 2007 22:07


хвани и 4ети наред;писано е доста,но е по лесно ако зака4иш колата на вагком и напишеш грешката тук
да не се пишат празни приказки но при теб тоя проблем може да се дължи от:дебитометър,зацапан катализатор,клапан N75 и самия клапан на турбината


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 27 авг 2007 10:26


Колега няма кво да се чудиш-качвай колата на ВАГ-Ком в движение и гледай.Дебитомера се хваща по показанията на 3та на газ докрай-трябва да покаже 850 единици.На същото нещо турбината трябва да надуе 1800-1900/в зависимост от текущото атмосферно налягане/.Оттам нататък могат да се гледат още доста и по дребни нища-най-доброто е ден запис на работат на турбото спрямо обортите и Н75.Катализатор ако имаш направо го изтърбуши без да му мислиш :wink: Колекторите също когато и да ги изчистиш все е на далавера ,ама ме съмнява от тях да е проблема-при тях колата става като цяло мудна,но не се осеща осезаем проблем като при тебе - всъщия ред на мисли е добре да си намалиш ЕГР-а/с ВАГ-Ком/ да бачка най-малко ,а ако е възможно за твоя мотор направо да го запушиш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта