
Та доста отдавна съм привърженик на марката.Скоро време сигурно ще си копувам автомобил и 99% съм сигурен че ще е ваген.
До къде стигнах до това заключение искам да обясня....
Баща ми има рено 21-хубаво,ма кекаво,гние.....абе френска кола..
Приятелите ми имат аудита и бмв-и тях съм ги карал-хубави са спор няма...нооо не ми допадат по-големите цени на резервните им части и разход.Един друг приятел па имаше голф 3-жал ми беше да гледам как я караше тая кола-беше 1,6 75 коня с газово-каквки ли не въртележки и изпреварвания правеше с нея,и оцеля.....голфа де...ма докато не претърпя удър.
Та затова се насочих към вагените.И пасат карах-доста ми хареса-беше 2 кубика бензин.
По въпроса за темата която пускам-четох доста в темите у форума за и против избора на венто-голф.Според мои наблюдения,като че ли дизеловите версии на двете машини втора ръка в мобиле.бг цената е почти една и съща.ако греша ме поправете.
Другото което забелязвам-в един руски сайт за спецификации за автомобили разхода на венто-чист дизел,турбо и тди се различава за 100 км.
Откъде произхожда тази разлика,и защо турбо дизела гори като че ли бая повече и от другите.
Питанка 3-ако е венто/голф 93-94 година-след покупката кои са най-честите повреди които мога да очаквам,тъй като все пак е 13-14 годишна кола.
Благодаря предварително и се надявам за в бъдеще да съм по-често с въпросите.

пп1. 192 см съм висок-в смисъл към вентото ли да да държа???
п.п2Каакво значи "GT изпълнение"?
каква е разликата в моделите ролинг стоунс,пинк флойт,рабит???-това при голфовете
п.п3 -забелязвам че комби версиите на голф са по-евтини от седан.защо???