HDI или TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 25 сеп 2007 7:56


Ами карам TDI, което е измислено ако не се лъжа 1992-3г., изпълнението е 95г., сравнявам със Ситроен берлинго 2.0 hdi - служебната кола, 7800км, разликите са следните :
1. по-високо ниво на шум за HDI-то
2. по-голяма кубатура, по-малко коне, по-малка мощност и по-малък ряз на HDI-то
3. еднакъв разход, TDI-то e на 250-260хил.км., HDI-то - под 10к....
4. TDI-то не пуши черно, HDI-то пуши та се къса...

Можеби разликата обаче е в производителя и технологиите, които ползва..




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 25 сеп 2007 8:34


chocho1 написа:
GodLike написа:4. турбото се чува по-слабо при HDI-то


Защото няма турбо :wink: иначе с другите работи съм съгласен ТДИ превъзхожда ХДИ като цяло :P


:no-no
2.0 HDI 90кс има турбо, но няма интеркулер!


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Вто 25 сеп 2007 11:40


GodLike написа: ....


За т. 1 и 2 предполагам се досещаш сам, че голямо влияние оказват и предавателните числа на скоростната кутия :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 25 сеп 2007 11:44


Svetlix написа:
GodLike написа: ....


За т. 1 и 2 предполагам се досещаш сам, че голямо влияние оказват и предавателните числа на скоростната кутия :roll:

Тоя довод на която и тема да се каже се го има.Първо предавателните числа се правят в пряка зависимост от работната диаграма на мотора ,а не падат свише от небето :!: Второ тебе те интересува готовия продукт кола + мотор+ трансмисия ,или тва дето ходи на колелата щото тоя мотор щи дърпа колата ,а няма да седи у вас на стенд :wink: Което ме навежда на мисълта че е по-правилно да се сравняват две конкурентни коли от различни марки с даден мотор :idea:


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Сря 26 сеп 2007 7:32


Това ми е пределно ясно, обаче въпросните твърдения никъде не видях да са подкрепени с доказателства, а и ако наистина френския вариант е по-тромав да речем между 100 и 140 то със сигурност е за сметка на нещо друго - било то по-добра динамика в по-ниските скорости, икономичност, максимална скорост ...

Пък и в случая сравняваме малка кола като голф с къде къде по-големия и по-тежък Пикасо :roll: Нека сравняваме поне коли в един клас.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 26 сеп 2007 7:39


Ми то обективни доказателства няма как да получиш - просто усещания не се измерват.То затова има големи рецензентски статий и тестове в автосписанията.


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Сря 26 сеп 2007 7:48


Svetlix написа:Пък и в случая сравняваме малка кола като голф с къде къде по-големия и по-тежък Пикасо :roll: Нека сравняваме поне коли в един клас.

сравнявам Бора и Пикасо :idea: теглото е почти еднакво :!:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта