Ами карам TDI, което е измислено ако не се лъжа 1992-3г., изпълнението е 95г., сравнявам със Ситроен берлинго 2.0 hdi - служебната кола, 7800км, разликите са следните :
1. по-високо ниво на шум за HDI-то
2. по-голяма кубатура, по-малко коне, по-малка мощност и по-малък ряз на HDI-то
3. еднакъв разход, TDI-то e на 250-260хил.км., HDI-то - под 10к....
4. TDI-то не пуши черно, HDI-то пуши та се къса...
Можеби разликата обаче е в производителя и технологиите, които ползва..
HDI или TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Svetlix написа:GodLike написа: ....
За т. 1 и 2 предполагам се досещаш сам, че голямо влияние оказват и предавателните числа на скоростната кутия
Тоя довод на която и тема да се каже се го има.Първо предавателните числа се правят в пряка зависимост от работната диаграма на мотора ,а не падат свише от небето



-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Това ми е пределно ясно, обаче въпросните твърдения никъде не видях да са подкрепени с доказателства, а и ако наистина френския вариант е по-тромав да речем между 100 и 140 то със сигурност е за сметка на нещо друго - било то по-добра динамика в по-ниските скорости, икономичност, максимална скорост ...
Пък и в случая сравняваме малка кола като голф с къде къде по-големия и по-тежък Пикасо
Нека сравняваме поне коли в един клас.
Пък и в случая сравняваме малка кола като голф с къде къде по-големия и по-тежък Пикасо

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта