проблем с паленето при престой

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Чет 16 авг 2007 19:29


Благодаря Ви колеги за мненията, ще видим за прескочил зъб и после ще ви кажа. От това възможно ли е да гори повече.




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 16 авг 2007 22:46


за мен не е зьб . но човек дистанционно може и да греши а и хората дават понякога странни обяснения на симптомите .като онзи които отишьл на лекар и казл; докторе кьдето и да се пипна все ме боли много сьм зле . доктора ;маи ви е счупен прьста .
колега на колко километра си от хасково .ще ходя на гости на един френд и за 20мин си готов ако не льжеш за белия пушек и няма разни други проблеми де .обичам биричка с мезе :lol: :beer


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Пет 17 авг 2007 10:11


Колега "kombito-tdi" на 2 часа път съм от Хасково. Кажи къде и кога да те видя. Що се отнася за бял пушек, сутрин като е студена дими много.


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Пет 17 авг 2007 10:13


А бира и мезе с голямо удоволствие.


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Вто 21 авг 2007 11:14


Колеги мисля че оправихме нещата. Погледна я мой приятел, от 8 години е майстор. Още като видя как пушеше бяло и помириса отзад как мирише на нафта ми каза , че проблема е с незацепен правилно зъб на помпата. Когато го отвори се оказа същото с 1 зъб назад. Оправи го и сега ще видя печката утре сутринта и ще ви кажа.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 21 авг 2007 17:59


само 4е освен зъб,после се прави и центровка :wink:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 21 авг 2007 21:49


да превьрти само помпата 1 зьб не го вярвам но успех и безвариино :drive

п.п а да имате случаино с маисторчето някьква идея колко е центровката :applause:


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Пет 31 авг 2007 19:39


Колеги да споделя днес бях на сервиз в гр. Харманли. Изцентриха колата. Майстора ми каза, че е имало предварение с 1.5 пъти повече от необходимото. На компютъра показваще 12, а би трябвало да бъде от 1 до 5. Сега ми го направи 5 за да имало по-голям ряз. Но сега съм много доволен пали без проблем и върви много.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 01 сеп 2007 9:10


niks76 написа:само 4е освен зъб,после се прави и центровка :wink:


той е царя на дизелите
колегата Иван Неделчев го потвьрди за пореден пьт с решението на проблема си .
колеги кото пускате нова тема не забравяите да напишите и решението .
браво на Иван Неделчев :applause:


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Съб 01 сеп 2007 19:20


Прав си колега "kombito-tdi", благодаря на теб и всички останали "дижалджии" за решаването на проблема ми. Сега само режачки. Успех на всички с печките.


fantasy_boy
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 8:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko tyrnovo
Контакти:

Мнениеот fantasy_boy » Пет 28 сеп 2007 21:49


колега същия проблем имах и аз и се оказа, че кабела към свещите беше прекъснат така че провери и това дали идва ток до свещите, простичко, но може и от това да е...


Иван Неделчев
Мнения: 34
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ивайловград

Мнениеот Иван Неделчев » Пет 28 сеп 2007 22:03


Благодаря ти колега "fantasy_boy" но при мен нещата се оправиха с правилно зацепване на ремъка и после центровка. Друг е въпроса, че после по моя вина пак прескочи зъб и се оказа, че зъбчатката на коляновия вал е за смяна заради побита шпонка. Варихме се с друга кола и нали знаеш настипих вентото на първа и втора колкото може.


fantasy_boy
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 8:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: veliko tyrnovo
Контакти:

Мнениеот fantasy_boy » Пет 28 сеп 2007 23:42


охх май са ми познати тези неща, за съжаление сега и аз трябва да сменям филтри масла, ремъци...и това зацепване...ще трябва с майстор да го правя..най-добре, мисля аз. някой може ли да ми каже ориентировъчно колко парички да наглася за тези "консумативи" автомобилът е голф 3



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта