Не пали след смяна на масло и филтри

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Не пали след смяна на масло и филтри

Мнениеот urbanwax » Вто 02 окт 2007 21:30


Здравейте колеги,
Днес ми се случи един проблем ако някой може нека каже нещо по въпроса: Ситуацията е следната купих си масло горивен и маслен филтър. С тези неща и колата (Голф 4 ТДИ ALH) отивам в един близко до нас сервиз. Хората почват да смеят всичко ок и виката айда пали колата завърташе но не иска да пали така няколко пъти откриха че са сменили посоката на горивото оправиха я и колата запали работи точно 1-2 минути и изгасна (сама). След което никаква реакция стрелката като се завърти седи на 200 оборота и това е, смениха пак стария горивен филтър същото! Моля помогнете!




Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 02 окт 2007 21:34


Кои точно маркучи са били объркани? Я по-добре иди и направи една хууубава снимка на филтъра отгоре, да се вижда ясно кое къде отива, и я постни тук.
И друго, напълниха ли филтъра с гориво преди да го закачат втория път?


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Вто 02 окт 2007 21:42


Напълниха го филтъра. Относно кои маркучи сега ще обясня лесно е: Върху фултура има място за едно кръгло пластмасово (извинявам се за глупавия израз) в двата му края има маркучи които те не са паипали а само вадеха пластмасовото и го слагаха! Дръгите два маркуча имат съответно по една тръбичка от филтъра ето тези два им бяха разменили местата в начало т.е. бяха завъртяли филтъра!


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 02 окт 2007 21:45


Дръпнаха ли гориво от резервоара? Потече ли от маркуча, дето влиза във филъра?


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Вто 02 окт 2007 21:51


Ами маркучетата от пластмасовото има съединение не са ги махали следователно не са меняли там нищо. А Другите два мисля ч влизат направо така без допълнителни уплутнения! Значи като цяло май нищо такова не са сменяли!


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Вто 02 окт 2007 21:56


Гориво от резервоара не са точили! Видях само че по прозрачната тръбичка бървеше гориво макар и на места да виждах и въздух в нея. това докато стартера въртеше


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 02 окт 2007 21:59


Мисля си, че тези гумени уплътнения трябва да се сменят, те са на пластмасовата тетка. Също така, след като сложиш филтъра на мястото му, и сложиш маркучите за и от резервоара (не тези с тетката) е добре да напълниш филтъра с нафта, или с добавка за почистване на дюзите, ако имаш. Слагаш и другите два маркуча, завърташ, и би трябвало да запали почти веднага.
Ето снимка на тетката, виждаш ли гумичките отдолу, синя и черна?

Изображение


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Вто 02 окт 2007 22:20


А дали е възможно да се прекъсне притокът на гориво някуде при помапата след горивния филтър тъй като в началото дори с объркани маркучи все пак завъртъше и се колебаеша да запали а след това нищо подобно! Т.е по някакув електронен път, примерно да не е възникнал проблем с някви електроники!


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Вто 02 окт 2007 22:26


Съмнявам се, проблема ти е най-обикновен, просто трябва внимателно да разглобиш, и после да сглобиш системата :) Напълни наистина добре филтъра с гориво, дори и остави да прелее малко, ще го забършеш.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Сря 03 окт 2007 8:35


Имай предвид, че и най-малкото всмукване на въздух вследствие от нестегнати маркучи или кофти О пръстен, ще доведе до свършване на акумулатора без запалване на колата.
Аз го ядох по същият начин със един AKN двигател. Оказа се че филтъра пропуска съвсееееем маааалко възух от реборда си (кофти капселован).
Взех си напълно оригинален (странното че беше китайски), напълних го с нафта, изсмуках въздуха от маркуча откъм резервоара (нафтата е сладка;) ) и след 3 секундно въртене - колата запали :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 03 окт 2007 16:51


Със сигурност проблема е че смуче въздух отнякъде-или гумичките са за смяна или лош монтаж или филтъра е кофти както каза колегата преди мен. А че оригиналния филтър е бил китайски не ме учудва понеже вчера взех за смяна маслен и въздушен на MANN от магазина от който си пазарувам винаги и масления е Made in Germany а въздушния ...in China а си е същия като предишните по качество на изработка :!:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 149 госта