От снощи е на пътя :)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 06 окт 2007 19:19


Абе аз май съм си каръка. Не ми е виновна колата. Днеска са ми ударили голфа на паркинга зад блока ... един бус VW ако не се лъжа. Беше от тия големите дето мязът на Мерцедес. Бях в една градинка на 100 метра от нас с приятели и си ядохме семки ... гледам го тоя бус 1 час .. тръгваме с моя приятел с голфа към майстора да видим кво става с колата и хоп .. изненада -> нова врата....




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 06 окт 2007 19:40


:shock


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 06 окт 2007 19:48


Мани мани ... не е лесна моята ... силно се надявам като го искараме пасата от бокса и преди да влезе за боя на капака да е доста по-мощен и по-пъргав. И от сега нататък ще си му сипвам всеки път добавка в нафтата ... това е решението на доста проблеми. Поздрави !


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 09 окт 2007 12:34


От снощи около 00:00 пасата е на пътя :) Сега не знам дали върви повече или е няква илюзия тъй като карах 1 седмица Голф 2 1.6 EZ, но май наистина има повече мощ и е по-пъргав. Днес ще пълня резервоара догоре и от сега нататък ще сипвам добавка на Кастрол за дизел. Благодаря много на всички за помощта и времето отново :) Поздрави !


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Вто 09 окт 2007 13:05


Оххх!!! Направо си отдъхнах!!!Имах чувството,че тази одисея няма да има край.Дано нямаш проблеми повече! :beer Брей много натоварващо беше бре :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 окт 2007 15:16


Всъщност последно какво се оказа и какви бяха ремонтите на финала?


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 09 окт 2007 16:43


Яко чистене на масла от турбото и EGRа. Ново масло MOTUL 5W40 заради турбото и това долу горе. Сега с добавките ще има продухване и силно се надявам да не се събира пак масло и всичко да си работи както трябва ... остана само да се погледне аванса на ремъка и всичко ток ! :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 окт 2007 19:54


Като гледам какво си правил само да вметна ,че като взех мойта кола след няма и месец нещо взе да не върви на висока скорост/пуснал съм ена тема която стоя сигурно месец/.Кво ли не чоплих и сменях/добре че не тръгнах с турбини и помпи/.На финала се оказа запушени колектори и катализатор/катализатора падна бързо ,но не беше достатъчен/.Колекторите бяха запушени от масло и ЕГР.ЕГР-а го шунтирах ,но всъщност всичко си дойде от маслото/него трудно мога да го спра 100%/.Маслото идваше от това ,че всеки път като ходих да го сменям ми го пре-наливаха уж че нищо не и ставало - да ама не.Отделно от картера като си набъркам пръста вътре си подухва и съответно хапва по 0.5-0.7 л. масло на 10 к километри.Странното обаче е че най-ниската ми компресия е мало над 29/те и другите са горе долу толкова/ :? Прерових сичко по маркучи и отдушници-от там няма просто кво да духа.В същото време мотора леко е по-шумен - вероятно от изтъркано зъбно колело и шпонка на коляновия вал и лека загуба на центровка.Сега чакам след 10к километри като сменям ремака да проверя тва зъбно колело и дали ще спре продухването на масло със всичките му последствия към колекторите.Мисълта ми е така и така ти е в бокса колата провери за тва зъбно колело/всъщност виж дали духа от щеката и гори ли масло/и го смени за да не продължава да мърля - щото на твойта кола доколкото занм и ЕГР не може да бъде затапен напълно.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Вто 09 окт 2007 21:39


Колата вече не е в бокса, но ти благодаря за инфото и ще го имам впредвид. Аз ще наблюдавам EGRа и около него дали пак ще се събере масло. Ако се събере отново ще се отваря и ще погледна това зъбно колело което ти казваш. Мене колекторите нещо ме домързя да ги мия пък и да ги измия пак ще понатрупат поне малко. Сега сипах догоре нафта и сипах добавка CASTROL TDA пък да видим какво ще стане :) Другата седмица май ще ходя до Пловдив и ще го продухам :P


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 окт 2007 21:55


longora написа:Колата вече не е в бокса, но ти благодаря за инфото и ще го имам впредвид. Аз ще наблюдавам EGRа и около него дали пак ще се събере масло. Ако се събере отново ще се отваря и ще погледна това зъбно колело което ти казваш. Мене колекторите нещо ме домързя да ги мия пък и да ги измия пак ще понатрупат поне малко. Сега сипах догоре нафта и сипах добавка CASTROL TDA пък да видим какво ще стане :) Другата седмица май ще ходя до Пловдив и ще го продухам :P

Щом си го изкарал вече не се занимавай - тва са само догатки :cry: Иначе ако беше изчистил колекторите щеше да останеш очарован/изненадан от резултата - зависи и колко са били мръсни де.Иначе работата на ЕГР можеш да я сведеш до минимум.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Сря 10 окт 2007 9:46


Еми имаше малко сажди - около 2мм. Не вярвам да окаже кой знае какво влияние. А как да сведа работата на EGRа до минимум и каква ще е ползата от това ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта