От снощи е на пътя :)
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе аз май съм си каръка. Не ми е виновна колата. Днеска са ми ударили голфа на паркинга зад блока ... един бус VW ако не се лъжа. Беше от тия големите дето мязът на Мерцедес. Бях в една градинка на 100 метра от нас с приятели и си ядохме семки ... гледам го тоя бус 1 час .. тръгваме с моя приятел с голфа към майстора да видим кво става с колата и хоп .. изненада -> нова врата....
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От снощи около 00:00 пасата е на пътя
Сега не знам дали върви повече или е няква илюзия тъй като карах 1 седмица Голф 2 1.6 EZ, но май наистина има повече мощ и е по-пъргав. Днес ще пълня резервоара догоре и от сега нататък ще сипвам добавка на Кастрол за дизел. Благодаря много на всички за помощта и времето отново
Поздрави !


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Като гледам какво си правил само да вметна ,че като взех мойта кола след няма и месец нещо взе да не върви на висока скорост/пуснал съм ена тема която стоя сигурно месец/.Кво ли не чоплих и сменях/добре че не тръгнах с турбини и помпи/.На финала се оказа запушени колектори и катализатор/катализатора падна бързо ,но не беше достатъчен/.Колекторите бяха запушени от масло и ЕГР.ЕГР-а го шунтирах ,но всъщност всичко си дойде от маслото/него трудно мога да го спра 100%/.Маслото идваше от това ,че всеки път като ходих да го сменям ми го пре-наливаха уж че нищо не и ставало - да ама не.Отделно от картера като си набъркам пръста вътре си подухва и съответно хапва по 0.5-0.7 л. масло на 10 к километри.Странното обаче е че най-ниската ми компресия е мало над 29/те и другите са горе долу толкова/
Прерових сичко по маркучи и отдушници-от там няма просто кво да духа.В същото време мотора леко е по-шумен - вероятно от изтъркано зъбно колело и шпонка на коляновия вал и лека загуба на центровка.Сега чакам след 10к километри като сменям ремака да проверя тва зъбно колело и дали ще спре продухването на масло със всичките му последствия към колекторите.Мисълта ми е така и така ти е в бокса колата провери за тва зъбно колело/всъщност виж дали духа от щеката и гори ли масло/и го смени за да не продължава да мърля - щото на твойта кола доколкото занм и ЕГР не може да бъде затапен напълно.

- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колата вече не е в бокса, но ти благодаря за инфото и ще го имам впредвид. Аз ще наблюдавам EGRа и около него дали пак ще се събере масло. Ако се събере отново ще се отваря и ще погледна това зъбно колело което ти казваш. Мене колекторите нещо ме домързя да ги мия пък и да ги измия пак ще понатрупат поне малко. Сега сипах догоре нафта и сипах добавка CASTROL TDA пък да видим какво ще стане
Другата седмица май ще ходя до Пловдив и ще го продухам 


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
longora написа:Колата вече не е в бокса, но ти благодаря за инфото и ще го имам впредвид. Аз ще наблюдавам EGRа и около него дали пак ще се събере масло. Ако се събере отново ще се отваря и ще погледна това зъбно колело което ти казваш. Мене колекторите нещо ме домързя да ги мия пък и да ги измия пак ще понатрупат поне малко. Сега сипах догоре нафта и сипах добавка CASTROL TDA пък да видим какво ще станеДругата седмица май ще ходя до Пловдив и ще го продухам
Щом си го изкарал вече не се занимавай - тва са само догатки

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта