1.9 aef

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
ikerchev
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

1.9 aef

Мнениеот ikerchev » Съб 20 окт 2007 10:31


От смяната на ангренажен ремък моторът ми започна да работи с едно леко чукане между 1000 и 1500 оборота. Просто малко по-остричко. Премине ли 2000 оборота няма проблем. Някой има ли представа какво е това. Аз си мисля за аванс.




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 20 окт 2007 11:26


а аз за заплата :lol:


Потребителски аватар
nasodotcom
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nasodotcom » Съб 20 окт 2007 12:17


Кофти ремък, нецентрована помпа...абе кофти неща...


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 20 окт 2007 13:00


aef = 1Y има писано с километри



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта