Вибрации от двигателя

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Вто 04 сеп 2007 16:13


Обтегачът е към 150 лв в Ауто+. Ако сложите и ролка (към 30-40 лв) и пистов ремък "ремонтът" може да отиде и над 200 лв, но само за обтегача е абсурдно да коментираме цени над 150 лв. Не че това е малко :shock




Потребителски аватар
Grizzlito
Мнения: 732
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:11
Автомобил: Volkswagen T5 4motion
Двигател: AXE 2006
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Grizzlito » Вто 04 сеп 2007 21:09


да а и при мен работата е по скъпа защотот съм с пасат Б5 където двигателя е напред не е напречен и свалят цялата предница за да ми сменят този обтегач и за тов аработата ми стъпи повече и смених и ролка :)ама стариа ми замина :*


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Чет 06 сеп 2007 14:31


Не съм намерил проблема само проверявам за цени.Днес -Ауто + Пловдив
-Механизъм за обтягане на ремъка комплект- 760 лв.!!!!
на парчета
- пружинно тяло - 129,80
- Г образния прът - 67 лв
-втулки - 7,40 бр.
- маншонче - 4 лв.
- Демпферна шайба - 250лв


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 07 сеп 2007 20:05


Абе писах го и в другата тема дето е активна за вибрацийте ,ама айде и тука.Един познат с 1.9Д му се появили вибраций и леко загубил центровка.Отишъл при местен майстор 45 лв. за шайбата на коляновия вал/била чугунена и леко се разбивала/ и 15 лв. за труд.Сега колата мърка :)


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Вто 11 сеп 2007 22:24


За съжаление в сервиза в който обикновенно ходя на Коматевско шосе срещу отбивката за Маркита вдигнаха рамене с отговора не знаем какво му е на двигателя точно.Усъмниха с в тампон ама били здрави.В общи линии търся читав майстор или сервиз дето като видят дизелов мотор да не дигат раменете.А и да не сменят всичко що ги съмнява за да стигнат до проблема.Знам че ще ме накарате да потърся в раздел сервизи но въпреки всичко питам в темата.Белези съм направил на шайбата - дизела не гасне на едно и също място - променя се.Днес направих нови белези старите заминаха нейде отдолу.Маркирах с бронз.За сега разминаване на двата белега нямам.Въпреки че присвири вчера при запалването.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Съб 27 окт 2007 19:36


Извинявам се че повдигам отново тази тема но трябва да докладвам.
Днес намерих време и пари и си закупих - пружинно тяло - около 160 лв.Втулки 2 нови около 9 лв. нови гумени уплътнители и те на почити същата цена и "Г" образен болт.Подмених старите неща и вибрациите изчезнаха.Доста мазно се движи болта и ролката ми спря тези гадни колебателни движения.Това е на първа проба.Вибрациите изчезнаха.Любопитно ще е да снимам пружинното тяло да се види какви износвания има - видими са начи в милиметри е износването.Относно демпфера - белезите които поставих са си все още един срещу друг.


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

ре

Мнениеот pepperj » Нед 28 окт 2007 12:25


та значи и аз имам проблем с вибрация от 1200 до 1900-2000рпм.съмняваха се в вътрешно каре,но не беше от него.сменихме едно външно но вибрацията си я има.сега се съмняват в скоростите.а тази оптяжна ролка е сменяна


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Нед 28 окт 2007 22:23


Не е до новата обтяжна ролка.Аз също съм я сменял.Механизма който я придържа към пистовия ремък е важен.Пружинното тяло, лоста Г образния който влиза в него и към него е закрепена ролката.Вибрациите при мен бяха не само в движение а и на място като достигнеш тия обороти.
Но вибрации има всякакви просто трябва да установиш от къде идват.Много са възможните варианти.
Смени си майсторите че както са започнали може и двигателят да ти сменят.Говоря го сериозно това.


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Мнениеот iGolf » Пон 29 окт 2007 0:09


и аз да питам,редно ли е тази шайба да са подменя при всяка смяна на ремъци,ролки и т.н.?аз смених ремъците,ама маисторите си оставили ръцете и не и направили никаква центровка,та като посетих следващият "майстор" каза 4е тази шайба била за смяна!(70ЛЕВА)


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2192
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Пон 29 окт 2007 9:38


Колега iGolf, ролката я сменяй, когато има белези на износване: просвирване (като от ремък), ясно доловим шум от нея - луфт на лагера. Аз не я бях сменял 3 смени на масло, но както при mladeja ми се появи сериозен проблем с обтегача и предпочетох смяна на всички детайли. Ролката имаше видим страничен луфт, следствие от постоянните вибрации върху пистовия ремък. До последно си мислех, че присвирването, което се чуваше от време на време е от някой от ремъците, но дразнещият звук изчезна след смяна на ролката ;)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 окт 2007 16:45


Не смениш ли целия механизъм файдата е малка.При мене тва чудо също не работи на 6 ,но така си карам вече 40к километри.Все пак за да се дивят комшийте кво меко ми работи дизела не ми се дават 200 лева.Ако имате такъв шум /но не прекален/ просто вижте въпросната шайба с белези и дали колелото на коляновия вал е ОК щото там вече нещата са опасни.


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пон 29 окт 2007 21:24


Като се кандилка тази ролка на обтягащия механизъм като как мислиш са натоварванията в ремъка- пистовия?Той се опъва ударно и отхлабва ударно.Следствие - чисто теоретично разсъждавам - натоварване в повече на демпфера а и всичко що е закачено с пистовия ремък - алтернатор - директно, климатик ако има също директно и индиректно водна помпа,хидравлика.Един пробрел ако не се оправи се задълбочава.И аз карах към 10к ама мисе искаше да си оправя проблема по рано.Ролката спи върху пистовия ремък сякаш е залепена за него.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 29 окт 2007 21:38


Не съм казал че е безпроблемно-напротив.Просто за наще "кошници" има найстина проблемни места и такива с който можеш да си караш дълго време.Отделно не знам при вас как е ,но споменатото просвирване се осеща само при включен климатик и то на полусъединител - вероятно при доста колеги е така все пак колите са ни "втора злоупотреба" и на 300-500к.Мисълта ми е че ако не "трепери" зверски по-добре да си постой така че след смяна в БГ после я камилата я камиларя :cry:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта