
Вибрации от двигателя
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
За съжаление в сервиза в който обикновенно ходя на Коматевско шосе срещу отбивката за Маркита вдигнаха рамене с отговора не знаем какво му е на двигателя точно.Усъмниха с в тампон ама били здрави.В общи линии търся читав майстор или сервиз дето като видят дизелов мотор да не дигат раменете.А и да не сменят всичко що ги съмнява за да стигнат до проблема.Знам че ще ме накарате да потърся в раздел сервизи но въпреки всичко питам в темата.Белези съм направил на шайбата - дизела не гасне на едно и също място - променя се.Днес направих нови белези старите заминаха нейде отдолу.Маркирах с бронз.За сега разминаване на двата белега нямам.Въпреки че присвири вчера при запалването.
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Извинявам се че повдигам отново тази тема но трябва да докладвам.
Днес намерих време и пари и си закупих - пружинно тяло - около 160 лв.Втулки 2 нови около 9 лв. нови гумени уплътнители и те на почити същата цена и "Г" образен болт.Подмених старите неща и вибрациите изчезнаха.Доста мазно се движи болта и ролката ми спря тези гадни колебателни движения.Това е на първа проба.Вибрациите изчезнаха.Любопитно ще е да снимам пружинното тяло да се види какви износвания има - видими са начи в милиметри е износването.Относно демпфера - белезите които поставих са си все още един срещу друг.
Днес намерих време и пари и си закупих - пружинно тяло - около 160 лв.Втулки 2 нови около 9 лв. нови гумени уплътнители и те на почити същата цена и "Г" образен болт.Подмених старите неща и вибрациите изчезнаха.Доста мазно се движи болта и ролката ми спря тези гадни колебателни движения.Това е на първа проба.Вибрациите изчезнаха.Любопитно ще е да снимам пружинното тяло да се види какви износвания има - видими са начи в милиметри е износването.Относно демпфера - белезите които поставих са си все още един срещу друг.
- pepperj
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
ре
та значи и аз имам проблем с вибрация от 1200 до 1900-2000рпм.съмняваха се в вътрешно каре,но не беше от него.сменихме едно външно но вибрацията си я има.сега се съмняват в скоростите.а тази оптяжна ролка е сменяна
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Не е до новата обтяжна ролка.Аз също съм я сменял.Механизма който я придържа към пистовия ремък е важен.Пружинното тяло, лоста Г образния който влиза в него и към него е закрепена ролката.Вибрациите при мен бяха не само в движение а и на място като достигнеш тия обороти.
Но вибрации има всякакви просто трябва да установиш от къде идват.Много са възможните варианти.
Смени си майсторите че както са започнали може и двигателят да ти сменят.Говоря го сериозно това.
Но вибрации има всякакви просто трябва да установиш от къде идват.Много са възможните варианти.
Смени си майсторите че както са започнали може и двигателят да ти сменят.Говоря го сериозно това.
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Колега iGolf, ролката я сменяй, когато има белези на износване: просвирване (като от ремък), ясно доловим шум от нея - луфт на лагера. Аз не я бях сменял 3 смени на масло, но както при mladeja ми се появи сериозен проблем с обтегача и предпочетох смяна на всички детайли. Ролката имаше видим страничен луфт, следствие от постоянните вибрации върху пистовия ремък. До последно си мислех, че присвирването, което се чуваше от време на време е от някой от ремъците, но дразнещият звук изчезна след смяна на ролката 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не смениш ли целия механизъм файдата е малка.При мене тва чудо също не работи на 6 ,но така си карам вече 40к километри.Все пак за да се дивят комшийте кво меко ми работи дизела не ми се дават 200 лева.Ако имате такъв шум /но не прекален/ просто вижте въпросната шайба с белези и дали колелото на коляновия вал е ОК щото там вече нещата са опасни.
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Като се кандилка тази ролка на обтягащия механизъм като как мислиш са натоварванията в ремъка- пистовия?Той се опъва ударно и отхлабва ударно.Следствие - чисто теоретично разсъждавам - натоварване в повече на демпфера а и всичко що е закачено с пистовия ремък - алтернатор - директно, климатик ако има също директно и индиректно водна помпа,хидравлика.Един пробрел ако не се оправи се задълбочава.И аз карах към 10к ама мисе искаше да си оправя проблема по рано.Ролката спи върху пистовия ремък сякаш е залепена за него.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Не съм казал че е безпроблемно-напротив.Просто за наще "кошници" има найстина проблемни места и такива с който можеш да си караш дълго време.Отделно не знам при вас как е ,но споменатото просвирване се осеща само при включен климатик и то на полусъединител - вероятно при доста колеги е така все пак колите са ни "втора злоупотреба" и на 300-500к.Мисълта ми е че ако не "трепери" зверски по-добре да си постой така че след смяна в БГ после я камилата я камиларя 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта