Прецеждане на нафтата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vasskog
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 ное 2007 7:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vasskog » Нед 11 ное 2007 15:43


С на жена ти чорапогащника става идеално. :D




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 11 ное 2007 17:39


или с на бабати гащите :lol:


Потребителски аватар
vasskog
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 ное 2007 7:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vasskog » Нед 11 ное 2007 19:42


Що се базикаш бе майна. Днес прецедих 50л. и водичката остана върху чорапогащника. Не минава през него. Мисля че ако нямаш други по специални филтри с чорапогащника става.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 11 ное 2007 21:44


Vasseto написа:Вода от резервоара се обира с памучен парцал.Пусни си един парцал вътре и го сменяй от време на време и си ок.

що да се бьзикам бе маина нали са памучни :lol:


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2702
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 12 ное 2007 0:00


Вода от бензиновите резервоари се отстранява със спирт,а от дизеловите с парцал.Водата попива в парцала и така не влиза към мотора.Спирта се разрежда във водата и после се изгаря с горивото.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 8:32


Vasseto написа:Вода от бензиновите резервоари се отстранява със спирт,а от дизеловите с парцал.Водата попива в парцала и така не влиза към мотора.Спирта се разрежда във водата и после се изгаря с горивото.

Не схванах как с парцал ще изцедиш водата на резервоара без да го свалиш.


б-ИВАН
Мнения: 64
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 7:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот б-ИВАН » Пон 12 ное 2007 18:48


Абе хубаво се бъзикате,ама ще ви се хване някой да си навре парцал,все едно семейство таралежи ще си вкара в гащите.Парцалите пущат едни ситни влаканца,а те къде ще се заврат.Пусто разхвърляне после на резервоари,тръбички и филтри...а и времето лошо,не става за пред къщи.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 19:06


vasskog написа:Що се базикаш бе майна. Днес прецедих 50л. и водичката остана върху чорапогащника. Не минава през него. Мисля че ако нямаш други по специални филтри с чорапогащника става.

Горивния филтър не върши ли същата работа :?


Потребителски аватар
vasskog
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 ное 2007 7:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vasskog » Пон 12 ное 2007 19:34


Върши, но ако зареждаш от бензиностанцията. Ако зареждаш от другаде за по сигурно я прецеждаш, защото не знаеш от къде е дошла. Нали? :wink:


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Вто 13 ное 2007 10:05


vasskog написа: Ако зареждаш от другаде за по сигурно я прецеждаш, защото не знаеш от къде е дошла. Нали? :wink:


А от бензиностанцията знаеш ли от къде е дошла ?


Потребителски аватар
vasskog
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 08 ное 2007 7:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот vasskog » Вто 13 ное 2007 18:15


Естествено че не знаеш! Има случеи, когато е "нормално" от бензиностанциите да има вода в горивото, защото както знаете във всяка цистерна има водна възглавница, и когато я зареждат трябва да се изчака 2-3часа преди да пуснат колонките, за да се утаи водата. Но това май никъде не го правят. Друг е въпроса с какво качество е нафтата.А по темата за прецеждането-малко е глупаво да цедя нафтата от бензиностанцията. Точно за това е филтара. Аз говорих за нафта, която идва "наливно" и нищо не пречи да я изцедя преди да я налея в резервоара. Аз лично я цедя с чорапогащник. Евтино е, и много ефикастно.


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Сря 14 ное 2007 15:26


Adnan написа:
Svetlix написа:Аз в мазето съм си пригодил едно варелче за нафта. Кранчето му не се намира най-долу, а 4 пръста по-нагоре. Така като сипя нафтата във варела и като я оставя да се утаи водата остава долу и от кранчето само нафта тече. Това можеби е най-сгурния вариант :roll:


:shock :shock Баси като вземеш нафта от бензиностанцията пак ли така правиш? Първо във варела и после в резервоара?


E ест че не но ... ве пак и не сипвам от където ми падне ;) Сипвам само от 2-3 места и преди да тръгна на път винаги си правя сметката колко да заредя за да избега момента с кофти нафтата.

Все пак ако имам вода в горивото имам датчик който ме уведомява. Просто си изтачам горивния филтър и всичко си е ток и жица ;)


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 15 ное 2007 18:22


vasskog написа:...Има случеи, когато е "нормално" от бензиностанциите да има вода в горивото, защото както знаете във всяка цистерна има водна възглавница, и когато я зареждат трябва да се изчака 2-3часа преди да пуснат колонките, за да се утаи водата. Но това май никъде не го правят...

Това са, меко казано, глупости...
Когато се приема гориво на бензиностанция от бензиновоза се взима една проба отгоре през люка за товарене на горивото, за да се увери приемащия, че в съответната клетка по документи се намира в действителност описаното гориво, например бензин А98Н и още една проба отдолу при фланеца на маркуча за разтоварване, която единствена цел е да се види дали има вода или утайки в бензиновоза. Ако някоя от пробите не отговаря съответно на вида гориво или качеството му, бензиновоза не се разтоварва. Максималното допустимо количество вода в подземния резервоар на бензиностанцията е 4 сантиметра височина от дъното на резервоара, а смукателните тръби към колонките са много по-високо - минимума е 20 сантиметра, ако не ме лъже паметта. При наличие на вода повече от допустимите норми, тя задължително се дренира!
Колонките се спират за половин час, а не за 2-3 часа или за цял ден. Целта на спирането на колонките е много прозаична - при изсипването на горивото от бензиновоза в резервоара на бензиностанцията и особено при малки наличности в резервоара, горивото се 'замътява' и са му нижни поне 10-15 минути, за да се избистри, защото на дъното на резервоара все пак има малко вода и утайки, които се завихрят при разтоварването на горивото от бензиновоза. Водата се появява в резултат на конденз, защото например сутринта като товарят цистерната, я товарят при една температура и влажност на въздуха, а следобяд например в два часа, като дойде цистерната да разтоварва температурата и влажността на въздуха са съвсем други.
Друга е въпроса, че горивото се 'кръщава' даже с поп на бензиностанции с дилърство или малки криминални обекти, но това е съвсем друга тема... И се прави на самата бензиностанция, а не с 'водни възглавници'...
Така че, колеги, както е казал народа "Дори хора, които не бяха там, живо си спомняха точно какво се случи..."
И пак казвам, че най-лесното и ефикасно решение да си монтирате един по-голям утаечен филтър преди фабричния горивен филтър.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: akashy_87, Google [Bot] и 180 госта