
венто тди малко шумно
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
оправена е колата сменена е водната помпа и една обтяжна ролка направена е нова центеровка колата работи добре няма видимо биене на демферната шайба ама шума си остана когато се подаде газ колата започжа да рамжи все едно изпуска въздух от някаде и е започнала да пуши малко повече от преди самнявам се да не е от турбината ама не знам доста изчетох тези дни из форума дали е вазможно някои маркуч да е скасан или нещо такова или турбината си заминава
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ивайловград
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Иван Неделчев написа:Колега "Rabbit_TDI" аз преди време имах проблем с зъбчаткатана коляновия вал. Бях побил спонката при яко изрязване на колата. После трудно пали, бял пушек, шумна и т.н. Смених зъбчатката 48 лв., обаче ми казаха че оригиналната била около 140 лв. После центровка и колата се оправи.
Именно за тва говоря-първо да се проверява тя.Евтина е и води до всички споменати проблеми на куп-лек шум,леко пушене и затруднения с паленето.Можеш ли да кажеш как ти я провериха че е тя?
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ивайловград
Майстора така предположи, слабото място на тези двигатели. После следва сваляне на ремък, разглобяване на зъбчатката и всичко по обратния ред. Колега, но при мен заради побитата спонка имаше и прескочил зъб, а тогава е голяма мъка не пали, пуши, провери за въздух по веригата и така стигна до извода,че е зъбчатката. И в крайна сметка се оказа, че проблема е от там. Сложихме новата, центровка и сега колата е ок.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 10:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ивайловград
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 125 госта