Въпрос за експлоатация на турбо-дизелови двигатели

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 17 ное 2007 10:23


Един пистолет за горещ въздух до 700градуса примерно ако като го изключваш постепенно на по слаба степен ще изкара по дълго е такава е логиката и с турбината.

:lol: :lol: оффтопик : Това добре , ама за изключването не съм съвсем сигурен :wink: - злите езици твърдят , че включването е опасния период за всякакви електрически нагреваеми и не толкова елементи , защото в студените проводници токът е по висок в началото ....може и да е за милисекунди , но достига до 4- 5 пъти по висок от номинала .....затова и лампите обикновено изгарят когато ги пускаш ..... турбината дали не ги прави тези неща по същия начин :?: :wink: :wink:
сори за размиването на темата ..... 8)





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта